Noud Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Goedemorgen allen, Een aantal jaren terug kwam ik hier op het forum terecht. Ik scheerde mij destijds met een Gillette Fusion en dat leverde allerlei problemen op. Na verschillende meningen gehoord te hebben stapte ik over op een krabbertje en scheerzeep. De (scheer)wereld ging voor me open. Afijn, nu kan ik me niet meer indenken hoe het zou zijn zonder krabbertjes, scheerzepen, kwasten etc. De afgelopen twee / tweeënhalf jaar ben ik niet meer actief geweest op het forum. Door enorme drukte (afstuderen, nieuwe baan, verhuizen, verbouwen, trouwen, vader worden?) lagen mijn prioriteiten heel ergens anders. Nu het wat rustiger is bezocht ik weer steeds vaker dit forum en heb ik zojuist besloten om mijn account weer nieuw leven in te blazen. Hierbij dus een 'terug van weggeweest' berichtje. Groet! 5
Snuff Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 welkom terug, we zien graag je bijdragen tegemoet! 1
Noud Posted January 4, 2019 Author Posted January 4, 2019 @Snowmiss Dankje! Ze is bijna 9 maanden nu ? 1
Nienke Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Van harte gefeliciteerd en leuk dat je er weer bent! 1
mhharsta Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Drukke jaren achter de rug zo te lezen, welkom terug! 1
Robgtt99 Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Noud schreef op 4-1-2019 om 08:27: afstuderen, nieuwe baan, verhuizen, verbouwen, trouwen, vader worden Welkom terug, en meerdere malen gefeliciteerd !!! 1
Barbiere di Figaro Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Met vertraging, maar welkom terug dan vader!
Recommended Posts