Ga naar inhoud
Jan Zoethout

Seygus Zeppelin

Aanbevolen reacties

@Jan Zoethout Kan je al wat vergelijken met de Timeless, Rockwell en Blackbird?

Blijf het een grappig concept vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 21 minuten geleden:

@Jan Zoethout Kan je al wat vergelijken met de Timeless, Rockwell en Blackbird?

Blijf het een grappig concept vinden.

De Blackbird heb ik van de hand gedaan omdat ik 'm net iets te agressief vond, mijn Timeless vind ik net iets comfortabeler scheren dan de Rockwell met R5 onderplaat.

Qua comfort vind ik de Seygus Zeppelin goed vergelijkbaar met m'n Timeless (OC, 0.68 mm gap) - alleen heb ik 't gevoel dat de gap wel wat groter mag (effectiviteit).

Gelukkig krijg ik een onderplaat met 0.5/0.7 mm gap (word ik dus op m'n wenken bediend ;-) ).

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Blackbird heb ik van de hand gedaan omdat ik 'm net iets te agressief vond, mijn Timeless vind ik net iets comfortabeler scheren dan de Rockwell met R5 onderplaat.
Qua comfort vind ik de Seygus Zeppelin goed vergelijkbaar met m'n Timeless (OC, 0.68 mm gap) - alleen heb ik 't gevoel dat de gap wel wat groter mag (effectiviteit).
Gelukkig krijg ik een onderplaat met 0.5/0.7 mm gap (word ik dus op m'n wenken bediend ;-) ).
Benieuwd wat die plaat doet, maar blijft de vraag of het concept zich nu onderscheidt.

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 11 uur geleden:

Benieuwd wat die plaat doet, maar blijft de vraag of het concept zich nu onderscheidt.

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

Gustavo (de PR man (psychiater) van seygusrazor) beroept zich op "scheerguru" Mantic, die zich met een verstelbare krabber op een hoger standje de 1ste gang scheert, en daarna "een tikkie terug" voor de 2de en 3de gang.

Daar kun je van denken wat je wilt, maar krijg zo'n shrink maar eens "om" ... 😎

Enfin, een 0.5/0.7 plaat lijkt me ook wel wat, en misschien peuter ik bij Jose Antonio wel een 0.7/0.7 plaat los - de tijd zal 't leren ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn er meer die dat doen, en er zijn er ook die het andersom doen. De Lutz is er voor gebouwd, zo ook sommige Punktal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jan Zoethout schreef 2 uur geleden:

Gustavo (de PR man (psychiater) van seygusrazor) beroept zich op "scheerguru" Mantis, 

Scheerguru Mantic.............eeeeeh die van de MWF laden op zijn kop..............hopen dat hij dan meer verstand van krabbers heeft. xD

efsk schreef 2 uur geleden:

Er zijn er meer die dat doen, en er zijn er ook die het andersom doen. De Lutz is er voor gebouwd, zo ook sommige Punktal.

Ik ben een aanhanger van eerst met de milde kant te starten om vervolgens uitte scheren met de minder milde kant.

Is dit wetenschap??  absoluut niet het veel gebezigde uekaz is dus hier volledig van toepassing. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook dat kan met deze krabber Hans!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 1 uur terug:

Ook dat kan met deze krabber Hans!

Hohohoho ik weet niet hoe Mantic daarover denkt. :lol:

Maar een concept met twee verschillende zijdes spreekt me als liefhebber van de Karl Engels en Lutz zeker aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 12 uur geleden:

Scheerguru Mantic.............eeeeeh die van de MWF laden op zijn kop..............hopen dat hij dan meer verstand van krabbers heeft. xD

Ik ben een aanhanger van eerst met de milde kant te starten om vervolgens uitte scheren met de minder milde kant.

Is dit wetenschap??  absoluut niet het veel gebezigde uekaz is dus hier volledig van toepassing. :D

Hou ook van diep na spitten, dus eerst zachte kant en daarna de harde hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.