WilcoRoos Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 We gaan morgen naar Duitsland, shoppen, en ik vroeg me af of iemand daar een winkel in scheerspullen wist
ChrisA Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Naar mijn weten is er geen scheerwinkel in Kleve of Goch. Uiteraard de DM voor de normale drogisterij artikelen en inderdaad heel goedkoop. Ook Jaques weindepot is heel erg voordelig vergeleken met Nederland. Veel plezier. 1
Robgtt99 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Ik heb er geen kunnen vinden. In de Kaverinestrasse zit wel een keuken en ijzerwinkel (zijstraat van de Grote straat). Deze heeft wat stroppen, olie en diverse Dovo-messen. Op het plein zit ook een DM drogisterij die diverse spullen verkoopt. Maar verwacht er niet veel van. Dus als je er eentje tegenkomt. Laat het mij weten. Veel plezier 1
Hanskoning Posted January 3, 2019 Posted January 3, 2019 Bij de DM is er tegenwoordig speick Active in de pot verkrijgbaar naast de standaard producten en in de galerie laatst diverse Golddachs zepen, mooier kunnen we het niet maken.
Marcel Posted January 3, 2019 Posted January 3, 2019 Die Speick Active vind ik overigens een fijne zomerzeep, vooropgesteld dat je van citrus houdt. 2
WilcoRoos Posted January 3, 2019 Author Posted January 3, 2019 Hanskoning schreef 5 uur geleden: Bij de DM is er tegenwoordig speick Active in de pot verkrijgbaar naast de standaard producten en in de galerie laatst diverse Golddachs zepen, mooier kunnen we het niet maken. Yep, gevonden,, een pot Speick gekocht voor 8 euro, niet slecht vond ik! In de Galeria niets aangetroffen, maar ja, dat vind ik ook niet echt een overzichtelijke winkel. @Robgtt99 Niets kunnen vinden, maar ja ik ben dan ook niet van de hoofd-koop-straat afgeweest volgende keert weer Bocholt. @Marcel Daar heb ik dus als vermeld een pot van gekocht, ben benieuwd
Recommended Posts