Jump to content

Één DE krabber.

Kazuya17

Recommended Posts

Met mijn gebrekkige kennis van krabbers (ik heb er slechts een handje vol) zou dat dan de Merkur 34C zijn. Ik heb o.a. ook een 37C die op zich wel efficiënter is, maar omdat ik slechts één krabber mag kiezen zou ik hem dus dagelijks moeten gebruiken en dan vind ik de 34C comfortabeler.

• I like it 4

Inderdaad, die van mij is al een paar keer uit mijn handen gegleden op de stenen vloer en nog geen krasje op. Had je een twee maand geleden de vraag gesteld had ik deze ook op één gezet, nu echter van de troon gestoten door een volgens sommige mensen oerlelijk lomp ding.

• I like it 2

Snuff schreef 10 minuten geleden:

Inderdaad, die van mij is al een paar keer uit mijn handen gegleden op de stenen vloer en nog geen krasje op. Had je een twee maand geleden de vraag gesteld had ik deze ook op één gezet, nu echter van de troon gestoten door een volgens sommige mensen oerlelijk lomp ding.

Die kun je laten vallen die sloophamer , maar alleen als je rubberen tegels hebt. ?

• I like it 1

efsk schreef 3 uur geleden:

Wat een bizar concept. De lol is toch juist dat je er meer hebt?

Ik vind het juist wel een leuke vraagstelling. Het dwingt je om er goed en wellicht vanuit een nét iets andere invalshoek over na te denken. Wat niet wegneemt dat ik blij ben dat het een concept is en geen werkelijkheid, maar dat uiteraard geheel terzijde :-)

• I like it 1

Ik ga een gokje wagen omdat ik em niet bezit: de Karve. Waarom? Prachtig design en meerdere bodemplaten beschikbaar zodat je makkelijk van mild naar agressief kan switchen. Wel de RVS versie die nog moet uitkomen.

• I like it 2

Leuke reacties, veel verschillende krabbers zie ik. Nog niemand die gekozen heeft voor de Charcoal goods.

Ikzelf zou gaan voor de Tatara cc.

Terwijl ik de Blackbird het fijnst vindt, maar ik bezit alleen de openkam variant.

• I like it 2

In mijn bescheiden voorraad kom ik uit op de blackbird gesloten kam.

Gelukkig zie ik die hierboven vaker langskomen wat me dan weerhoudt van de aanschaf van al die andere 200 dollar+ krabbers...?

• I like it 3