Kazuya17 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Stel, je moet een krabber kiezen voor de rest van je leven. Welke zou het zijn? (Alléén een DE krabber, geen open mes of SE.) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Met mijn gebrekkige kennis van krabbers (ik heb er slechts een handje vol) zou dat dan de Merkur 34C zijn. Ik heb o.a. ook een 37C die op zich wel efficiënter is, maar omdat ik slechts één krabber mag kiezen zou ik hem dus dagelijks moeten gebruiken en dan vind ik de 34C comfortabeler. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Mijn Timless 0.68. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Momenteel de RazoRock Game Changer .84of toch de... [emoji2] 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Merkur Progress 510. Lekker instelbaar betreffende comfort en goed met de meeste mesjes. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Pils 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolfMetHaar Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Gillette Rocket HD 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Moeilijk. Waarschijnlijk Blackland Blackbird (hoewel Merkur 37c ook een mogelijke kandidaat is) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Wat een bizar concept. De lol is toch juist dat je er meer hebt? 3 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 ook bizarre concepten komen hier aan bod 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
peto Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Merkur Progress met kort handvat... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans1980 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Parker Variant. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Paradigm 17-4, omdat ie onverwoestbaar is. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Inderdaad, die van mij is al een paar keer uit mijn handen gegleden op de stenen vloer en nog geen krasje op. Had je een twee maand geleden de vraag gesteld had ik deze ook op één gezet, nu echter van de troon gestoten door een volgens sommige mensen oerlelijk lomp ding. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 Snuff schreef 10 minuten geleden: Inderdaad, die van mij is al een paar keer uit mijn handen gegleden op de stenen vloer en nog geen krasje op. Had je een twee maand geleden de vraag gesteld had ik deze ook op één gezet, nu echter van de troon gestoten door een volgens sommige mensen oerlelijk lomp ding. Die kun je laten vallen die sloophamer , maar alleen als je rubberen tegels hebt. ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 efsk schreef 3 uur geleden: Wat een bizar concept. De lol is toch juist dat je er meer hebt? Ik vind het juist wel een leuke vraagstelling. Het dwingt je om er goed en wellicht vanuit een nét iets andere invalshoek over na te denken. Wat niet wegneemt dat ik blij ben dat het een concept is en geen werkelijkheid, maar dat uiteraard geheel terzijde 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CobraX Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Ik ga een gokje wagen omdat ik em niet bezit: de Karve. Waarom? Prachtig design en meerdere bodemplaten beschikbaar zodat je makkelijk van mild naar agressief kan switchen. Wel de RVS versie die nog moet uitkomen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans1980 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Snuff schreef 50 minuten geleden: oerlelijk lomp ding Heb deze even gegoogled. Niets gevonden dat op een krabber lijkt. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Haha de eerste link die je tegenkwam was waarschijnlijk mijn foto 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Hans toch ook een kandidaat zou ik zeggen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving-Fritz Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Als ik er nu 1 zou moeten kiezen ga ik voor mijn Blackland Blackbird. Mooi ontwerp en afwerking, scheert fijn en prima om iedere dag mee te scheren. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 Leuke reacties, veel verschillende krabbers zie ik. Nog niemand die gekozen heeft voor de Charcoal goods. Ikzelf zou gaan voor de Tatara cc. Terwijl ik de Blackbird het fijnst vindt, maar ik bezit alleen de openkam variant. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Moeilijk voor mij, maar ik denk dat ik dan mijn Gillette Slim Adjustable kies, omdat ik die kan aanpassen aan het mesje, en dan iedere dag kan scheren, zonder irritatie. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Kazuya17 schreef 7 uur geleden: Nog niemand die gekozen heeft voor de Charcoal goods Podium plaatsen hier maar net geen nummer één 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 In mijn bescheiden voorraad kom ik uit op de blackbird gesloten kam. Gelukkig zie ik die hierboven vaker langskomen wat me dan weerhoudt van de aanschaf van al die andere 200 dollar+ krabbers...? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts