Moods Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Wilkinson Sword Classic (Astra) Yaqi Syntheet Catie's Bubbles Waterlyptus Green Freeze De Wilkinson nog maar weer eens een kans gegeven, dit keer met een Astra. Het ging een stukje beter dan de vorige keer, maar of dat aan het mesje ligt of aan het feit dat ik de krabber begin te doorgronden durf ik niet te zeggen. Feit is dat het in de hals nog steeds niet helemaal glad wil worden. Gelukkig gaat het onder de neus en op de wangen en kin wel goed. Comfortabele scheerbeurt, maar dus niet helemaal zo glad als ik wel zou willen. Fijne jaarwisseling allemaal! 5
dulac66 Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Wilkinson Sword Classic (Astra) Yaqi Syntheet Catie's Bubbles Waterlyptus Green Freeze De Wilkinson nog maar weer eens een kans gegeven, dit keer met een Astra. Het ging een stukje beter dan de vorige keer, maar of dat aan het mesje ligt of aan het feit dat ik de krabber begin te doorgronden durf ik niet te zeggen. Feit is dat het in de hals nog steeds niet helemaal glad wil worden. Gelukkig gaat het onder de neus en op de wangen en kin wel goed. Comfortabele scheerbeurt, maar dus niet helemaal zo glad als ik wel zou willen. Fijne jaarwisseling allemaal!Wel een heerlijk zeepje!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk 1
Moods Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 dulac66 schreef 32 minuten geleden: Wel een heerlijk zeepje! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Echt wel! 1
koenfucius Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Voor mijn 365ste scheerbeurt van het jaarKnockout razorWizamet super IridiumYaqi Tuxedo 24mmVan Yulay - Green Irish TweedNivea sensitive balsemGoeie scheerbeurt. De knockout krabber is degelijk terwijl de Van Yulay superdik schuim opleverde, meer dan genoeg voor nog een extra scheerbeurt. Geur komt meer tot zijn recht, bevalt me wel. Niet helemaal zeker of de zeep helemaal compatibel is met mijn huid, licht prikkelend gevoel en paar rooie vlekken die snel weer verdwenen.Beste wensen en vooral een goeie gezondheid voor iedereen[emoji898][emoji898][emoji898][emoji1635][emoji1635][emoji1635] 9
Guest Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Krabber: Merkur 34C HD Mesje: Voskhod (1) Zeep: Cella Kwast: Merkloze kwast van de markt, Omega Professional clone Aftershave: Physalis Hamameliswater Aftershave: Adam’s Aftershave Aftershave: Adam’s Aftershave BalmEDT: Speick Men Geen dag overgeslagen met scheren dit jaar, we sluiten dan ook af met de 365e. En alvast een goed uit einde van het jaar.
Tjebbe Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Stirling 26/54,Oleo Soapworks Empire,RazoRock Game Changer 84P op Stork Consul greep,Voskhod (1),Tunney aluin,Oleo Soapworks Empire aftershave balsem.De laatste scheerbeurt van dit jaar!Niet de beste, maar dat zal wel iets met alcohol van doen hebben...Gisteren hebben we met een goede Indiase maaltijd de sterfdag van mijn vader herdacht, iets wat dan toch weer uitloopt op te veel inname, maar wat altijd weer een bijzonder samenzijn is.Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor het nieuwe jaar! 9
Tjoolder Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 De laatste van het jaar. Goed eindejaar + gelukkig Nieuwjaar.?? 6
Harkos Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Omega 10019, Calani Dubai, Charcoal Goods - Level 2 Torpedo, Kai Stainless Steel 9e x, Wars Classic EnergetyZujaci, Biobaza Aftershave Lotion, Loris So Oud. Kwast en zeep: Omega 10019 en Calani Dubai: Zo'n aards, mystiek oosters en kruidig zeepje als de Calani Dubai is een mooi afsluiting van het scheerjaar 2018. Dit harde zeepje laat zich mooi laden met een varkentje, dus was de Omega 10019 in zijn element. Opkloppen in de M keramiek kom. Water toevoegen tot het kritische punt en schuim van de hoogste klasse. Mesje en krabber: De Kai Stainless Steel voor de 9e x gebruikt. Het mesje is opnieuw prima in vorm. Na 3 rondjes nog steeds bruikbaar, dus morgen nog een keer. Waarschijnlijk wel de laatste dan, want 10x vind ik genoeg. De combi Charcoal - Kai lijkt erg constant. Merk geen verschil in de laatste 3 scheerbeurten. Die daarvoor voel ik niet meer in mijn geheugen, maar die waren zonder meer goed volgens de analen. Resultaat: BBS. Tot slot: De afwerking in stijl met de Wars (klassieke geur) en de Biobaza, wat hout en licht mint, vervolgens een puf Loris So Oud, die het mystieke uit de Calani nog eens ophaalt, maakten de 379e scheerbeurt van 2018 af. Zo afwachten wat de dag brengt, donderend carbid, vanavond uitzitten met de buurschap en morgen een nieuw scheerjaar. 5
Koes Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Laatste keer dit jaar, fijne jaarwisseling iedereen! Krabber: Gillette Super Adjustable Mesje: Polsilver Super Iridium Kwast Hawkins & Brimble Scheerzeep: Palmolive Men Classic Cream Na: Aluin Na: Speick Men ASB 4
Dajd94 Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Scheerbeurt van de dag - 31 december 2018 Zeep: Saponificio Varesino Manna Di Sicilia Kwast: Yaqi Tuxedo 26mm Mes: Leaf Razor Mesje: Voskhod (2) Aftershave: Stirling Mountain Man Aftershave Balm De laatste scheerbeurt van het jaar was niet de gladste. Omdat de nieuwe Leaf Razor wat aan de agressieve kant is, gekozen voor het gebruiken van 2 halve mesjes in plaats van drie. Daardoor op de moeilijke plekjes wat minder glad dan gewenst. Wel voelde dit comfortabeler aan. Een goede jaarwisseling gewenst. 4
Jan Zoethout Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 SvdD 20181231. Vintage kwast / Maggard synth. Ariana&Evans "Tertius" scheerzeep. Timeless Ti 0.68 OC / Stork Ti "Taipan" greep. Asco Super Stainless (rode wikkel) (7). Loris "E-31" EdP. De zeep en de EdP (Loris E-31 == Bvlgari Black) zijn een mooie combinatie, vind ik. Een voorspoedig en vooral GEZOND 2019 gewenst ... 6
Johan Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Vandaag heb ik de Fatip er maar weer eens bij gepakt, na maanden de Rocca gebruikt te hebben; het blijft een prima krabber die effectief en comfortabel scheert (en het mesje even positioneren wanneer je de krabber dichtdraait is peanuts). Fatip open kam V2 krabber Personna Platinum Chrome mesje Stirling varkensharen kwast Tabac zeep Tabac aftershave Klaar voor de laatste dag van het jaar ? Iedereen het beste alvast!! 4
Tony Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Een ieder Een goede jaarwisseling toegewenstJasuki 13/16 S2 steel, voor de 8ste keer gebruikt dit jaar. Blijvertje. 7
Kamp Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Voor de 2e x testmes Pirola#2 gebruikt en een erg lekker scheerbeurt tot ik even niet opletten en een klein sneetje onder mijn neus. Ach ja je moet blijven opletten met messen Heb 2 Jnats deze is nu op mijn Okuda geslepen ga de eerstvolgende keer hem opslijpen op mijn Narutaki net zoals op de Okuda en kijken hoe dat gaat en aanvoelt. M Keramiek bowl Pirola #2 full Hollow Shavemac DO1 2 band WSP Amber vanilla LPL as prep asb voor iedereen een goed, gezond en gelukkig 2019!! 5
Kazuya17 Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Laatste scheerbeurt van het jaar.De Schick injector scheert als een racket [emoji14]Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar. 5
Kitchen Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Na de laatste ietwat teleurstellende scheerbeurt met mijn vers geslepen Grelot 355, vandaag een nieuwe poging ondernomen nadat het mes bij Tony is langsgeweest. Een hele verandering! Superblij met het resultaat nu. Geen getrek en gestuiter dit maal. Aldus; TFS Tobacco Verde met de Proraso Omega kwast en de eerder genoemde Grelot 355 6/8. Na 3 gangen afgemaakt met Osma aluin en DVH asb en als toetje een plons Floid Vigoroso, de oranje. Klaar voor de oliebollen! Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling toegewenst! 6
Tony Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Na de laatste ietwat teleurstellende scheerbeurt met mijn vers geslepen Grelot 355, vandaag een nieuwe poging ondernomen nadat het mes bij Tony is langsgeweest. Een hele verandering! Superblij met het resultaat nu. Geen getrek en gestuiter dit maal. Aldus; TFS Tobacco Verde met de Proraso Omega kwast en de eerder genoemde Grelot 355 6/8. Na 3 gangen afgemaakt met Osma aluin en DVH asb en als toetje een plons Floid Vigoroso, de oranje. Klaar voor de oliebollen! Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling toegewenst!Blij om te lezen dat het mes je nu bevalt. 3
Robert79 Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Weber Classic Handle Rapira PlatinumLux L’Occitane Plisson kwast Klar Kabinett DVH Balsem Pitralon Classic Dit was de laatste scheerbeurt van het jaar. Goed afgesloten met DVH Balsem en Pitralon Classic. Een fijne jaarwisseling, Robert 2
mhharsta Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Laatste scheerbeurt vandaag met de Bow Razor. Lekker scherp en in 3 gangen spiegeltjeglad. Goede jaarwisseling gewenst zonder ongelukken! 6
peto Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Laatste scheerbeurt van 2018..!Merkur Progress Gillette Nacet 3*Yaqi Moka ExpressDr Harris Windsor zeepPitralon Classic ASL Weer fris en klaar voor een avondje feest..!! 2
dulac66 Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk 3
Kitchen Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Noem me een gekkie, maar ik blijf dat florida water lekker vinden. Mijn barbier gebruikt het ook...lekker hoor. 1 1
Recommended Posts