bronda Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Welke Bay Rum aftershave kunnen jullie mij aanraden. Het aanbod is zo groot van merken dat het haast ondoenlijk is om een keus te maken. De aftershave of mogelijk eau de toilette, weet niet over er eau de toilette wordt geleverd moet wel lekker lang blijven geuren en zoetig ruiken, vind ik gewoon de meest sympathieke vorm van aftershaves. Gewoon in Nederlandse web shops kunnen bestellen. Want via eu gerelateerde buitenlandse bedrijven zijn de leveringen moeizaam ivm alcohol wetgeving. Welke ervaringen / merken hebben jullie met Bay Rum. Hoor graag jullie ervaringen. Vr gr Bronda Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Clubman Pinaud Virgin Island Bay Rum, maar vind het niet zo'n hele prettige Bay Rum. Er zijn betere. Overigens tegen zeer hoge prijs hier in Nederland. Heb ook de St. Johns Bay Rum. Die voldoet aan al je criteria, maar komt van buiten de EU. Wellicht zijn er mensen die ervaring hebben met Ogallala of Dominica Bay Rum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Zo bedankt voor je snelle reactie zal mijn licht er zeker over opsteken Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ogalalla Bay Rum, naar mijn mening de beste (ja ik heb ervaring met de Pinaud, Dominica, Ogallala) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Vorige week dit topic op B&B zitten lezen, misschien heb je er wat aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 (edited) Ogalalla Bay Rum, naar mijn mening de beste (ja ik heb ervaring met de Pinaud, Dominica, Ogallala) Volgens het B&B forum, even vertaald, mijn hakkie takkie Engels is nou ook weer niet mijn beste kant... maakte ik op zoals jij ook aangeeft dat de Ogallala erg goed is. Maar helaas niet in Nederland te verkrijgen via de reguliere webshops. Hmmm eens even met Barbieredifigaro babbelen of ze deze niet kunnen importeren. Maar omdat jij al met meerdere ervaring heb ga ik maar op je advies af en wil de Ogallala wel proberen. Nu eens kijken waar je hem zonder al te veel gedoe kan bestellen, ik werk niet graag met creditcards maar Ideal vind ik vertrouwender. Edited October 19, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Vorige week dit topic op B&B zitten lezen, misschien heb je er wat aan. En ook bedankt voor deze topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ogalalla Bay Rum, naar mijn mening de beste (ja ik heb ervaring met de Pinaud, Dominica, Ogallala) Volgens het B&B forum, even vertaald, mijn hakkie takkie Engels is nou ook weer niet mijn beste kant... maakte ik op zoals jij ook aangeeft dat de Ogallala erg goed is. Maar helaas niet in Nederland te verkrijgen via de reguliere webshops. Hmmm eens even met Barbieredifigaro babbelen of ze deze niet kunnen importeren. Maar omdat jij al met meerdere ervaring heb ga ik maar op je advies af en wil de Ogallala wel proberen. Nu eens kijken waar je hem zonder al te veel gedoe kan bestellen, ik werk niet graag met creditcards maar Ideal vind ik vertrouwder. Maguires Barbershop is de enige in Europa die leveren kan op het moment. Maar die is (sinds kort) moeilijk aan het doen met verzenden van alcoholhoudende producten. Kortom: i was lucky to get one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ben ook wel erg benieuwd naar een bay rum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Ogalalla Bay Rum, naar mijn mening de beste (ja ik heb ervaring met de Pinaud, Dominica, Ogallala) Volgens het B&B forum, even vertaald, mijn hakkie takkie Engels is nou ook weer niet mijn beste kant... maakte ik op zoals jij ook aangeeft dat de Ogallala erg goed is. Maar helaas niet in Nederland te verkrijgen via de reguliere webshops. Hmmm eens even met Barbieredifigaro babbelen of ze deze niet kunnen importeren. Maar omdat jij al met meerdere ervaring heb ga ik maar op je advies af en wil de Ogallala wel proberen. Nu eens kijken waar je hem zonder al te veel gedoe kan bestellen, ik werk niet graag met creditcards maar Ideal vind ik vertrouwder. Maguires Barbershop is de enige in Europa die leveren kan op het moment. Maar die is (sinds kort) moeilijk aan het doen met verzenden van alcoholhoudende producten. Kortom: i was lucky to get one. Ja klopt de alcoholhoudende producten daar wordt moeilijk over gedaan. Ja soms heb je een mazzeltje, succes ermee. Ik kijk wel even verder. Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Als Ogallala niet lukt dan zijn er meerde Bay Rums tja en dan de op een na beste maar kiezen... maar smaken verschillen dus....het blijft altijd een gok. Mogelijk meerdere met goede ervaring van lekkere Bay Rums? laat maar horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts