Kitchen Posted December 14, 2018 Posted December 14, 2018 Weloverwogen neem ik het risico een domme vraag te stellen; Hoe schuim ik een sample op? Dat rolt en hobbelt toch door de scheerkom? Werkt dat dan wel? Ik heb zojuist mijn eerste TFS zeepjes mogen ontvangen en daar zit een sampletje van Arancio Amaro van TFS bij ( waarvoor dank BdF!) Ruikt net als de Jawbreakers waar mijn oudste zoon gek op is, lijkt me heerlijk.
RolfMetHaar Posted December 14, 2018 Posted December 14, 2018 Gewoon een stukje flink onderin de kom plakken.Als de kom droog is blijft t beter zitten.Flink plat makenJe kunt m ook helemaal onderin je sample bakje persen, dan kun je m gewoon laden uit t bakje.
Shavingexperience Posted October 26, 2019 Posted October 26, 2019 Werkt ook erg goed met een scuttle. Ik heb de mijne laten maken door M_keramiek. Te vinden op instagram, hier op de site en etsy. Warm water in de scuttle en lepel een deel van de sample (soms wordt er een plastic lepeltje meegeleverd om dit te doen) in de kom. Dit wordt dan verwarmd en hierdoor zacht. Deze voorbereiding doe ik vaak voordat ik ga douchen. Tijdens het douchen ruikt de badkamer al heerlijk naar de scheerzeep en is de zeep zacht genoeg om er direct mee aan de slag te gaan ?
Kitchen Posted October 27, 2019 Author Posted October 27, 2019 Ik heb er geruime tijd 1 van M Keramiek.Werkt top. 1
Lampuhkap Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Sampler altijd opschuimen in t bakje waarin t komt. Simpson Wee Scot erop en gaan met die banaan
Kitchen Posted October 29, 2019 Author Posted October 29, 2019 Ken je die bakjes waar je sambal in krijgt bij de Chinees? Schuimt lastig op hoor...
Lampuhkap Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Kitchen schreef 3 uur geleden: Ken je die bakjes waar je sambal in krijgt bij de Chinees? Schuimt lastig op hoor... Ken ik. Daarom zeg ik ook, Simpson Wee Scot gaat daar makkelijk doorheen
Recommended Posts