RolfMetHaar Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 Iemand ervaring met deze krabber? https://getrockwell.com/collections/shaving/products/rockwell-r1-razor-white-chrome
Cees94 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 Nee maar als je op de pagina bent zie je pop-ups wanneer andere mensen er een hebben gekocht. De laatste keer dat ik dat zag was op de website was van Godfrey. Zij verkopen namaak horloges gebaseerd op het ontwerp van Daniel Wellington. Dat een website er professioneel uitziet wil niet zeggen dat deze ook betrouwbaar is! Ik ben heel benieuwd naar de mening van andere forumleden. Edit: Na een korte zoekopdracht zie ik dat deze krabber ook in vertrouwde webshops wordt verkocht dus mijn wantrouwen is waarschijnlijk ongegrond. Desalniettemin blijf ik de pop-ups vreemd vinden. 1
RolfMetHaar Posted December 13, 2018 Author Posted December 13, 2018 Dit is gewoon de officiële website van Rockwell [emoji6]
Cees94 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 @RolfMetHaar Ik heb nog wat reviews gelezen en van wat ik eruit kan opmaken is het een prima krabber voor die prijs (ik zie wat youtube reviews van mensen die ik wel vertrouw). Zoals ik al zei de pop-ups waren wel een rode vlag voor mij. Misschien is dat nog een erfenis van hun kickstarter tijdperk waarbij je een grote hype rondom je product wil creëren. 1
Fiestars18 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 Gewoon een goed merk met goed krabbers. 6c of s zeker aan aanrader
dulac66 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 En de 2c?Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Kazuya17 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 dulac66 schreef 33 minuten geleden: En de 2c? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk De 2C is de versie met maar twee milde platen als ik het goed zeg. Kun je beter een 6s of 6c kopen heb je meer keuze. 1
Kazuya17 Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 RolfMetHaar schreef 1 uur geleden: Iemand ervaring met deze krabber? https://getrockwell.com/collections/shaving/products/rockwell-r1-razor-white-chrome Ik heb deze versie, is gewoon een imitatie Gillette tto. Scheert goed, best een milde krabber ik gebruik deze wel eens op het werk vakantie etc. Je hebt deze krabber ook van andere merken Baili etc volgens mij komt ie uit China.
Recommended Posts