Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Snuff

Wiborg borstels?

Aanbevolen reacties

Hi mannekes, voor een heel goede vriend in de US zoek ik informatie, hij wil graag een Wiborg borstel bekomen en had het er over dat je blijkbaar daarvoor best in de Duitse forums kan kijken. Nu ben ik absoluut geen borstel kenner dus voel me op dat gebied een beetje verloren. Iemand die me een zetje kan geven in de goede richting hoe je zo'n blijkbaar heel gezochte borstel kan bekomen? Zou het op prijs stellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben al een tijd bezig om een Wiborg te kunnen bemachtigen maar tot op heden geen succes gehad.

Misschien dat @efsk op zijn forum in Duitsland wat voorbij heeft zien komen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik meende dat @wimbouman er ook een aantal heeft of had, misschien dat die je op weg kan helpen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wiborg schijnt erg goed te zijn maar wordt niet meer gemaakt. 

Ik zal in de gaten houden, heb er de afgelopen jaren geeneen langs zien komen in DE

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Raar er zijn mensen die recent nog nieuwe borstels ontvingen heb ik vernomen, die man heeft wel een rare manier van zakendoen. Ik kreeg zijn nummer van een vriend in Berlijn maar wil alleen via e-mail bestellingen aannemen, waarop hij dan niet antwoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

met de dag bizarder, die scheerwereld. Familie van Wolfman ofzo?

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.