Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi mannekes, voor een heel goede vriend in de US zoek ik informatie, hij wil graag een Wiborg borstel bekomen en had het er over dat je blijkbaar daarvoor best in de Duitse forums kan kijken. Nu ben ik absoluut geen borstel kenner dus voel me op dat gebied een beetje verloren. Iemand die me een zetje kan geven in de goede richting hoe je zo'n blijkbaar heel gezochte borstel kan bekomen? Zou het op prijs stellen.

Posted

Wiborg schijnt erg goed te zijn maar wordt niet meer gemaakt. 

Ik zal in de gaten houden, heb er de afgelopen jaren geeneen langs zien komen in DE

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Raar er zijn mensen die recent nog nieuwe borstels ontvingen heb ik vernomen, die man heeft wel een rare manier van zakendoen. Ik kreeg zijn nummer van een vriend in Berlijn maar wil alleen via e-mail bestellingen aannemen, waarop hij dan niet antwoord

• 2 weeks later...
Posted
Marcel schreef op 6-12-2018 om 09:23:

Ik meende dat @wimbouman er ook een aantal heeft of had, misschien dat die je op weg kan helpen.

Zeker.

Ik heb er hier vier zelfs.

Namelijk:

• Finest 2-Band Badger Hair Shaving Brush in Faux Horn, 30mm Knot 53mm Loft
  • Finest 2-Band Badger Hair Shaving Brush in Faux Tortoiseshell - 30mm Knot 51mm Loft
  • Hochgebirgs Dachshaar Rasierpinsel aus Elfenbein Imitat - Wiborg Shaving - 29mm Knoten 54mm Loft
  • Hochgebirgs Dachshaar Rasierpinsel aus Bruyèreholz Imitat - Wiborg Shaving - 29mm Knoten 53mm Loft

Schitterend spul, en blijkbaar is de jacht geopend want ik kan ze voor enorme bedragen verpatsen als ik dat zou willen.

• I like it 2
  • Haha 3
Posted

Al bij al een goede belegging geweest dan. Moeilijk aan te raken, hij antwoord namelijk niet op emails en dat is de enige mogelijkheid tot bestellen :-(