Jump to content

Ook maar even voorstellen

Gerbarn

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Ik lees al een tijdje zo nu en dan stiekem mee, hoog tijd om me ook maar eens voor te stellen dacht ik zo. Dus bij deze!

Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met het scheren van mijn hoofd met een krabbertje. Ik deed dit eerst met een trimmer, waarmee ik mijn baard in die tijd ook schoor. Hierna heb ik een tijdje een skullshaver gebruikt, nadat deze kapot ging heb ik besloten om maar eens wat echt gereedschap in huis te halen. Dus nu scheer ik mij met een Merkur 38C, de baard laat ik staan (ik hoop dat ik hier daardoor niet op de brandstapel beland) maar ik scheer wel mijn hals en de paar haartjes die op mijn wang te ver naar boven kruipen. Ik gebruik hierbij een synthetische kwast en de witte lijn van proraso - pre-shave, crème en aftershave balm. 

Ik ben van plan om een nieuwe krabber aan te schaffen, en waarschijnlijk ook wat andere zeep, maar hiervoor zal ik binnenkort eerst even in de Help sectie om advies vragen. 

Hanskoning schreef 1 uur terug:

Welkom en misschien word je ook compleet gegrepen door het scheervirus en ga je je echt scheren en gaat die baard eraf. xD

Oei, bedankt voor de waarschuwing. Ik heb meteen mijn scheermes weggesmeten! ?

• Haha 2