Snuff Posted November 28, 2018 Posted November 28, 2018 De zwaargewicht onder de krabbers, heb deze vele vele jaren geleden ooit geprobeerd maar weet totaal niet meer hoe ie schoor. Indien er mensen zijn die er ervaring mee hebben en hier deze willen neerpennen graag. Kwam bij me op toen ik de Krect Spiral Curve bekeek in de recente activiteiten hier, een beetje de schone en het beest? 1
Hanskoning Posted November 28, 2018 Posted November 28, 2018 Is die kop van de Pils van gewapend beton?? Met recht het beest maar het scheren ermee heeft dus geen indruk achter gelaten Snuffie dat is meestal een minder teken.
efsk Posted November 28, 2018 Posted November 28, 2018 En dan noemen ze de 39c een hamer ... Toch vind ik de Pils wel een mooie krabber in al zn industriele eenvoud.
Snuff Posted November 28, 2018 Author Posted November 28, 2018 Hanskoning schreef 58 minuten geleden: Met recht het beest maar het scheren ermee heeft dus geen indruk achter gelaten Snuffie dat is meestal een minder teken. Je weet toch dat ik al blij ben als ik weet wat de dag voordien gebeurde dus ...... @efsk inderdaad wel een mooi design maar een beetje haat liefde in de scheergemeenschap lijkt het wel, de ene loopt ermee weg en de andere vind het niks. Schijnt een krabber te zijn die je regelmatig moet gebruiken om de beste resultaten te bereiken. Nu is het zo dat we in de hobby vaak zoveel wisselen van scheergerief dat het bijna onvermijdelijk is dat we niet het maximale uit iedere krabber halen in verhouding met mensen die vaak met dezelfde scheren.
Snuff Posted December 7, 2018 Author Posted December 7, 2018 Leder, geknoopt voor een betere greep 1 1
efsk Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 Snuff schreef 1 uur geleden: Leder, geknoopt voor een betere greep Hm. Weet niet of ik dat een optische verbetering vind.
DannyVG Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 efsk schreef 28 minuten geleden: Hm. Weet niet of ik dat een optische verbetering vind. Weet ik niet zo, misschien functioneel ? In ieder geval is het een krabber die reeds meerdere keren heb bekeken doch nooit heb gekocht. Zwaar is ie wel maar goed scheren zou ie ook doen (ik heb heb wel nooit gehad : dus wie niet waagt blijft maagd. ) Ik herinner me hier nog de eerste zwarte vogel die zijn ronde mocht doen (blackland blackbird) en die moest initieel ook niemand hebben
Wolf Posted December 11, 2018 Posted December 11, 2018 Ik het wel mooi het leer op zich. Geen last met nat worden en zo? Ik gebruik zelf nog wel eens sterling mini cord. 1.5mm. Zit ietsje rek in dus trekt goed vast en is haast onverwoestbaar, maar voelt fijn aan en geeft goed grip, mocht je een alternatief zoeken.
Snuff Posted December 11, 2018 Author Posted December 11, 2018 Hé ken ik niet, zal eens kijken, bedankt. Ben niet zo bang van het natworden, lederen touwtjes kosten twee keer niks en zo’n west country knoopwerkje is in twee minuten gedaan dus regelmatig verversen of ander kleurtje erop, volgende week roze kleur
Recommended Posts