Ga naar inhoud
Snuff

RS-10 Raw Shaving krabber

Aanbevolen reacties

Gewoon voor diegenen die hem nog niet gezien hebben, heb hem zelf niet maar al enkele maanden geleden de kans gehad mee te scheren en nu terug.

Echt een goede krabber maar die verduvelde douanekosten en verzendkosten altijd hé.

Schoonheid is natuurlijk in de ogen van de kijker maar toch best speciale krabber standjes die ze maken.

1.thumb.jpg.c9e591e216baffba48621a85439177e5.jpg

2.thumb.jpg.bc5dcec8fe32bacb74d56f70a2bac173.jpg

3.thumb.jpg.bfbf9f4a665279e4ea9ddc70cd8e944d.jpg

A.thumb.jpg.238cce150b6e715035409f348d20f5f5.jpg

B.thumb.jpg.8b990737bdd1bcf02660a587a6fc4aa9.jpg

C.thumb.jpg.747c10f6b35fad51582528f86aa30410.jpg

D.thumb.jpg.2ed4614fa9e89c414db115fa189421b3.jpg

E.thumb.jpg.574669ecd203052c8f60cd1525b5e111.jpg

F.thumb.jpg.729156085e82dd1226285fea0c8f52aa.jpg

• Vind ik leuk 7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad ietwat gelijkend op de blackbird, scheert zachter dan de zwarte vogel, niet dat ik je tot aankopen wil aanzetten natuurlijk, je hebt al zoveel charcoal en para troep in huis. ;-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 4 minuten geleden:

Inderdaad ietwat gelijkend op de blackbird, scheert zachter dan de zwarte vogel, niet dat ik je tot aankopen wil aanzetten natuurlijk, je hebt al zoveel charcoal en para troep in huis. ;-) 

Jij zet me toch nooit tot aankopen aan????????xD

Maar die gelijkenis en zo te zien weer een massieve scheerkop vergeleken met dat steeltje doet me ook aan de scheer ervaring met de BlackBird denken dus mijn eerste ingeving is dat ik pas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En toch scheert ie helemaal anders hoor! 😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 5 uur geleden:

En toch scheert ie helemaal anders hoor! 😏

Trouwens efkes naar de prijs gekeken..................... tering $ 325 :eek: voor een Blackbird kloon voor dat geld mag hij wel wat zachter scheren. :shock:

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 7 uur geleden:

Lijkt die kop en dat steeltje  nu niet verdacht veel op een Black Bird?

Dit was ook mijn eerste ingeving .

Verder mooie spullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, het heeft wel iets weg van die Blackbird inderdaad. Vind de houders ook mooi en apart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Las dat Raw Shaving gestopt is met de productie.

De prijzen van deze krabbers zullen dus helemaal door het dak gaan.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zo jammer, fantastische krabber.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

pff ik hoop dat ze niet failliet zijn. Die van mij zat juist het vliegtuig op en zit nu vast in de douane.

Maar anderzijds : ik betaalde via paypal. Maar kan je je kosten recupereren bij faillissement ?

Hoe zijn we eigenlijk verzekerd voor zoiets ? Je hebt tenslotte vooruit betaald.

Is er iemand die hier meer over weet ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

als je je pakketje niet krijgt, krijg je via paypal je geld terug. echter: geen zorgen. vast bij de douane betekent alleen maar dat je effe wachten moet en daarna extra mag betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 5 minuten geleden:

als je je pakketje niet krijgt, krijg je via paypal je geld terug. echter: geen zorgen. vast bij de douane betekent alleen maar dat je effe wachten moet en daarna extra mag betalen.

Maar hoe kan paypal dan het geld recuperen ? Stel dat je het pakket niet ontvangt, hoeveel tijd voor reageren heb je dan ? Dit pakket van mij is vertrokken op 16 februari. We zijn nu 8 maart, dus daar gaat een ganse tijd over. Binnen 1 week gaat er bijna een maand over tussen vertrek en ontvangen. Stel dat je besteld en betaald : dan moet je daar nog een paar dagen bijtellen. Heeft paypal geen maximum tijdsperiode voor klachten ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

180 dagen als ik me niet vergis. en waar paypal het vandaan haalt is niet jouw probleem :-)

meer op de paypal website.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Richard, bedankt voor je antwoord.  Dus is eigenlijk de redenering : steeds met paypal betalen.

ik zal in ieder geval zeer tevreden zijn als ie hier thuis aankomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

sommige banken en creditcards verzekeren ook, maar met paypal werkt het ook redelijk. wel s de ellende gehad dat ik een object kreeg wat niet aan de omschrijving voldeed. kreeg ik ook mn geld terug, maar eerst nadat ik het terugzond. porto nl->us was toentertijd wezenlijk hoger dan vv, waardoor ik meer geld kwijt was dan retour kreeg.Maar goed, principes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hm deze Rs is echt een top krabber : ik kocht hem met 2 platen aggr en mild.

De aggr plaat is top : scheert super zacht maar toch diep. Een super krabber.

De mild plaat gebruik ik enkel bij een 2de scheerbeurt dezelde dag.

Dit is inderdaad een krabber om u tegen te zeggen : ik hou doorgaans niet van zeer diep uitscherende krabbers.  Met diep uitscherende krabbers zoals de Blackland Blackbird kan ik me meestal slechts een paar dagen na elkaar scheren, daarna krijg ik bloedpuntjes, niet erg maar voldoende voor mij om daarna even naar een mildere krabber te grijpen.  Met deze RS kanik me elke dag scheren

De aggr bodemplaat gebruik ik 's avonds waarbij ik me 1 keer per dag scheer.  De milde onderplaat gebruik ik enkel wanneer ik me 's morgens scheer met de aggr plaat en me dezelfde dag nog een 2de maal scheer.

Deze krabber is super confortabel en goed diep uitscherend. De aluin laat zich totaal niet voelen.

Deze RS werkt voor mij nog beter dan de Paradigm 17-4 en Wolfman enz.

Het comfort van deze krabber in combinatie met diep uitscheren maakt hem voor mij echt een topper.

Ik vraag me af hoever hoever men nog kan gaan met ontwikkeling van krabbers die hetzelfde of nog beter zijn.

In ieder geval : deze is voor mij echt subliem maar zoals altijd uw ervaring kan anders zijn.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat er van UEKAZ hier maar weinig sprake zal zijn, ze zijn erg dun gezaaid 😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn weer zo’n ideale onbereikbare krabber als de Wolfman.😕

Gelukkig heb ik nog ergens een krabber liggen.

Hoe komt het nou dat dit soort clubs stoppen met productie of de productie niet op orde krijgen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Avi is moeten stoppen omdat er problemen waren met zijn zakenpartner

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

🤣🤣 en wij maar weer denken dat dit nu natuurlijk weer de absoluut beste krabber is..........o je natuurlijk met die hamer en die met de bijpassende naam “Frankenstein” krabber.😂

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Hanskoning Is inderdaad ook zo. Trouwens ik denk dat ik bij een van de laatste was die er 1 heeft kunnen bemachtigen.

Anderzijds is het best wel een dure krabber maar wel een heel mooi krabber, perfect afgewerkt. 

Hoeveel beter is hij : wel hij is heel confortabel en best goed diep uitscherend maar om dit bijvb in percenten uit te drukken hoeveel ie beter is : wel dat is wel heel moeilijk : hij is beter maar hoeveel beter : die vraag kan ik niet beantwoorden. 

En eigenlijk is dat wel voor vele krabbers zo : je koopt een nieuwe topkrabber en hij is beter maar hoeveel beter ? Een tijdje geleden was er hier sprake van de charcoal. Ja ook voor mij een heel goede krabber maar hoeveel was ie beter dan je vorige beste krabber? 1% ? 2? of 5%?  Ik kan dit niet inschatten en zo gaat de aanschaf van nieuw materiaal steeds verder en blijft de economie draaien. Maar om bijvb momenteel het bedrag uit te geven van 1000$ of 1500$ voor een Wolfman en dit omdat de productie bijna is gestopt : nee dat is niet aan mij besteed : dan wacht ik liever op een krabber die het beter doet als de Wolfman alhoewel ik het nog steeds voor mij een hebbeding is. Is het een goede krabber : ja.  Verkoop ik mijn Wolfman SS : nee. Heb ik er 1000$ voor over : nee. Wil ik hem voor 1000$ verkopen : nee. Een mens zit nu eenmaal raar in elkaar. Is het nog steeds een goede topkrabber voor mij : ja.

Trouwens misschien start  Avi opnieuw onder een andere naam met een krabber die net iets is gewijzigd, wie weet.

Wel is het zeer boeiend hoe deze krabbers evolueren door de tijd heen, steeds beter en beter worden ze.

En van 1 zaak mag je zeker zijn : de toekomstige krabbers zullen nog beter zijn.

• Vind ik leuk 4
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.