Niek Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Hallo allemaal, Ik ben Niek en ben, sinds kort, weer beginnen te scheren met n zogenaamde safety razor. Ik persoonlijk noem t nog steeds n krabbertje. Van mijn 16e tot mijn 20e ook geschoren met een krabbertje (geleerd van mijn vader destijds) maar overgestapt op andere manieren van scheren. Eerst elektrisch en daarna met diverse merken nat spul. De afgelopen jaren altijd geschoren met : Shick, Wilkinson, Gilette en onbekende merken. Nu weer overgestapt op n ouderwets krabbertje en ik moet zeggen dat is toch wel weer ff wennen. Ben begonnen met n Merkur 23C en diverse mesjes al geprobeerd zoals Deby, Wilkinson en de mesjes van de Hema. Deze laatste bevallen me eigenlijk, tot nu toe, t beste.
ChrisVanMeer Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Tjebbe Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Welkom!Veel lees-, schrijf- & scheerplezier!
Nienke Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Van harte welkom en veel scheerplezier toegewenst.
Hanskoning Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Welkom en wij noemen het ook een krabber.
pern Posted November 25, 2018 Posted November 25, 2018 Welkom en er is een heel goed draadje over mesjes
Niek Posted November 25, 2018 Author Posted November 25, 2018 pern schreef 3 uur geleden: Welkom en er is een heel goed draadje over mesjes Dank je wel.
Chipper Posted November 29, 2018 Posted November 29, 2018 Welkom Niek! Die mesjes van de HEMA zijn zo slecht nog niet.....
Recommended Posts