meemai Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 Ik vroeg me af, wat vinden jullie de meest vrouwelijke scheerzeep? Ik heb nu de klar of is het klarr? Kabinet geprobeerd en ruik nu naar roosjes.
Marcel Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 Klar mag dan wel naar rozen ruiken, ik vind het bepaald geen vrouwelijke geur.
meemai Posted October 15, 2013 Author Posted October 15, 2013 Klar mag dan wel naar rozen ruiken, ik vind het bepaald geen vrouwelijke geur. Hmm ja, maar het komt voor mijn gevoel dichter bij een vrouwelijke geur, dan bv een vergulde hand. Dat bedoelde ik min of meer.
wimbouman Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 Dat zijn Mama Bear zepen. Vroeger had Sue zelfs een speciale selectie voor dames. Ik herinner me Chanel; 21, als ik het goed heb. Rosemary Mint is een unisex klassieker. Chypre Rose, Jasmine Nights - mooie geuren! Maar ook tussen de florals en zitten hele feminiene geuren. http://mamabearssoaps.com/index.php?main_page=index&cPath=1_13&zenid=51f1afa105b220bfbdcb1f80036887bf
Snuff Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 Van die dames selectie was ik niet op de hoogte, ze heeft wel heerlijke zepen qua geur, de Lilac and Patchouli werd door m'n vrouw zeer op prijs gesteld.
Guest Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 Vind de Rose ice ook een mooie vrouwen geur. Volle geur van een roos.
wimbouman Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Vind de Rose ice ook een mooie vrouwen geur. Volle geur van een roos. Ja klopt, dat is een pracht geur.
koxdebarbier1904 Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 De meest vrouwelijke scheerzeep is de Haslinger Woman met Sandalhout&Aloe Vera,
Johan Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 De meest vrouwelijke scheerzeep is de Haslinger Woman met Sandalhout&Aloe Vera, Van harte welkom, meneer Kox!
Lampuhkap Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 De nieuwe TFS geuren (Lonicera, Ginestra, Mandorlatte) (kleine edit: typfoutje)
Lampuhkap Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Vergeet ook nog eens de Klar Kabinett te noemen, de GFT Violet, de BdF Raffinato, ToOBS Coconut, Almond en Avocado en de Grapefruit. Eventueel ook de How To Grow A Moustache Maggards (die is met Cherry en vanille en Sandalwood)
cutthroat Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Ook in Engeland verkrijgbaar. Of vanuit Duitsland.
marco Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Nee...je wilt te graag Meneer is uitgeslapen vandaag... On topic: Ik stem op de weleda scheercreme, daarom heb ik die ook aan mijn vrouw gedoneerd
cutthroat Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Nee hoor. Ik was er alleen HEEL vroeg uit. Maar ja, er moet toch iemand die haan wakker maken
cutthroat Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Ja prijsverschillen zijn er meer dan genoeg. Kijk eens naar de Pinaud aftershaves bijvoorbeeld. Hier in Nederland al verschillen van ongeveer €15 bij de ene, naar bijna €30 bij de andere winkel. In Amerika koop je deze voor $6 - $8. Maar ja, helaas pindakaas (voor ons)
Lampuhkap Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Eventueel ook de How To Grow A Moustache Maggards (die is met Cherry en vanille en Sandalwood) Waar heb je die (of jouw varianten van de HTGAM) vandaan? Van MaggardRazors? Enig idee of die HTGAM nog ergens binnen de EU verkrijgbaar is? Heb geen zin in extra kosten (ik zal er net onder blijven als ik 2 blikjes koop), maar waarschijnlijk kan ik mij niet inhouden om nog andere dingen erbij te kopen Anders eens een babbeltje maken met Casie en vragen of ze een lager bedrag wilt vermelden de HGTAM gekregen van een maat van me die ze direct uit de USA haalt. HGTAM word ook door Seifenglatt verkocht, maar relatief duur. Wel de grote pucks, wat handig is, maar qua hoeveelheid ook een aardige kluif is om doorheen te komen.
Robert79 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hopelijk kan ik ergens is een keer een sample kopen van de "Vanetiver" of "Coconut Bay" Die lijken mij weer erg lekker.
Robert79 Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 ik zou wel is willen weten of die "Coconut Bay" puur cocosnoot is of zit er ook een vleugje andere geur omheen.
Recommended Posts