Jump to content

de meest vrouwelijke scheerzeep die jij ontdekt hebt.

Recommended Posts

Posted

Ik vroeg me af, wat vinden jullie de meest vrouwelijke scheerzeep?

Ik heb nu de klar of is het klarr? Kabinet geprobeerd en ruik nu naar roosjes.

Posted
Klar mag dan wel naar rozen ruiken, ik vind het bepaald geen vrouwelijke geur.

Hmm ja, maar het komt voor mijn gevoel dichter bij een vrouwelijke geur, dan bv een vergulde hand. Dat bedoelde ik min of meer.

Posted

Van die dames selectie was ik niet op de hoogte, ze heeft wel heerlijke zepen qua geur, de Lilac and Patchouli werd door m'n vrouw zeer op prijs gesteld.

• 1 month later...
Posted

Vind de Rose ice ook een mooie vrouwen geur. Volle geur van een roos.

• 2 months later...
Posted
De meest vrouwelijke scheerzeep is de Haslinger Woman met Sandalhout&Aloe Vera,

Van harte welkom, meneer Kox!

Posted

Vergeet ook nog eens de Klar Kabinett te noemen, de GFT Violet, de BdF Raffinato, ToOBS Coconut, Almond en Avocado en de Grapefruit.

Eventueel ook de How To Grow A Moustache Maggards (die is met Cherry en vanille en Sandalwood)

Posted
Nee...je wilt te graag :mrgreen:

:lol:

Meneer is uitgeslapen vandaag...

On topic:

Ik stem op de weleda scheercreme, daarom heb ik die ook aan mijn vrouw gedoneerd ;)

Posted

Ja prijsverschillen zijn er meer dan genoeg. Kijk eens naar de Pinaud aftershaves bijvoorbeeld. Hier in Nederland al verschillen van ongeveer €15 bij de ene, naar bijna €30 bij de andere winkel. In Amerika koop je deze voor $6 - $8. Maar ja, helaas pindakaas (voor ons) ;)

Posted
Eventueel ook de How To Grow A Moustache Maggards (die is met Cherry en vanille en Sandalwood)

Waar heb je die (of jouw varianten van de HTGAM) vandaan?

Van MaggardRazors?

Enig idee of die HTGAM nog ergens binnen de EU verkrijgbaar is?

Heb geen zin in extra kosten (ik zal er net onder blijven als ik 2 blikjes koop), maar waarschijnlijk kan ik mij niet inhouden om nog andere dingen erbij te kopen :mrgreen:

Anders eens een babbeltje maken met Casie en vragen of ze een lager bedrag wilt vermelden :ugeek:

de HGTAM gekregen van een maat van me die ze direct uit de USA haalt. HGTAM word ook door Seifenglatt verkocht, maar relatief duur. Wel de grote pucks, wat handig is, maar qua hoeveelheid ook een aardige kluif is om doorheen te komen.

• 6 months later...