Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
efsk

Ile de France

Aanbevolen reacties

Vrinden

Ile de France is al meerdere keren getoond in mijn scheve draadje. Wat opvalt is dat die krabbers allen scheef zijn, en allen het Ile de France eigen model mesje behoeven: een gewoon mesje past niet.

Ontdek ik opeens iets waarvan ik het bestaan niet vermoedde: de rechte Ile de France.

Nu ja, niet helemaal.

De krabber stelt dat deze gebruikt moet worden *als* de Ile de France, en dat is het enige aan merk zichtbaar. De greep is echter 100% Ile de France. De onderplaat is keihard Wardonia, ook al is deze geproduceerd in Frankrijk.

Mijn vermoeden is dat de makers van IdF toch ook de gewone markt zijn gaan proberen. Of ze door Wardonia lieten maken of gewoon gekloond hebben, geen idee. Feit is wel dat ik mn Wardonia's ook ga proberen. Dit scheert prima.

DSC01409.JPG

DSC01410.JPG

DSC01411.JPG

DSC01412.JPG

DSC01413.JPG

DSC01414.JPG

DSC01415.JPG

• Vind ik leuk 9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fraaie krabber met een mooie tekening in het bakeliet! Werkt deze dan wel met reguliere mesjes Richard?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jazeker! Ik heb me gister met deze krabber en een Captain red geschoren. Morgen weer. Bevalt prima eigenlijk :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.