efsk Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Vrinden Ile de France is al meerdere keren getoond in mijn scheve draadje. Wat opvalt is dat die krabbers allen scheef zijn, en allen het Ile de France eigen model mesje behoeven: een gewoon mesje past niet. Ontdek ik opeens iets waarvan ik het bestaan niet vermoedde: de rechte Ile de France. Nu ja, niet helemaal. De krabber stelt dat deze gebruikt moet worden *als* de Ile de France, en dat is het enige aan merk zichtbaar. De greep is echter 100% Ile de France. De onderplaat is keihard Wardonia, ook al is deze geproduceerd in Frankrijk. Mijn vermoeden is dat de makers van IdF toch ook de gewone markt zijn gaan proberen. Of ze door Wardonia lieten maken of gewoon gekloond hebben, geen idee. Feit is wel dat ik mn Wardonia's ook ga proberen. Dit scheert prima. 9
Marcel Posted November 19, 2018 Posted November 19, 2018 Fraaie krabber met een mooie tekening in het bakeliet! Werkt deze dan wel met reguliere mesjes Richard?
efsk Posted November 19, 2018 Author Posted November 19, 2018 Jazeker! Ik heb me gister met deze krabber en een Captain red geschoren. Morgen weer. Bevalt prima eigenlijk :) 1
Recommended Posts