Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren en dames

December is weer is aantocht en de bebaarde mannen staan al weer klaar om onze verlanglijstjes te ontvangen

maar nu de vraag:

Wat staat er bij jullie op de verlanglijstjes (qua scheergerief of aanverwant) of wat zou er op moeten staan

de aftrap (mijn lijstje)

-  japans mes van tamaghane staal

-  goede synthetische stenen 

-  (misschien toch) een mooie DE 

Ik blijf redelijk beschaafd  ?

• I like it 1
Posted
Robgtt99 schreef 15 minuten geleden:

-  goede synthetische stenen 

Ron heeft een geweldige synthetische finisher staan in de markt.

• I like it 1
Posted
efsk schreef 1 uur terug:

geweldige synthetische finisher

Die staat ook hoog op mijn lijstje. 

Maar heb voor mijzelf een koopstop tot 25 dec (kerst) opgelegd.  (Of tot mijn 13e maand gestort is ?)

En mocht hij er dan nog zijn ??

Posted
Robgtt99 schreef 14 uur geleden:

Die staat ook hoog op mijn lijstje. 

Maar heb voor mijzelf een koopstop tot 25 dec (kerst) opgelegd.  

De kans dat de steen er dan nog is ...... dat wordt dan in Duitsland of japan bestellen aan honderd euro meer (en dan reken ik nog niet de verzendkosten erbij),  deze worden niet vaak aangeboden. edit: is dus al weg :-) 

heb zelf geen kerst of sinterklaas lijstje trouwens, heb het hele jaar door lijst ;-) 

• I like it 3
  • Thanks! 1
Posted

heb bij M keramiek voor mijn zwagers, vader en een goede kennis (en natuurlijk voor mijn zelf 1) een mooie scheerkom besteld.

• I like it 1
Posted

Beetje lui? Er lopen er genoeg van rond maar je moet er wel de deur voor uit ;-) 

Deze Focus slim shavette was me onbekend overigens.

• Haha 1
Posted

Barbarosa shavette, the holy black jeckyll and Hyde, rapira en voskhod mesjes en een raw shaving razor.. Best bescheiden toch.. [emoji848]

• I like it 1
  • Haha 1
Posted
Fiestars18 schreef 3 uur geleden:

Best bescheiden toch.. emoji848.png

Heel bescheiden

ga mijn lijstje in ieder geval uitbreiden met een probeerset DE mesjes

• I like it 2
Posted

Op mijn scheer gerelateerde lijstje staat “tijd” ;  iets meer tijd om een paar open messen te restaureren.

Oh ja, en een paar zepen :-) .

• I like it 5
Posted

Ik zou graag een paar politiek incorrecte pieten handjes hebben voor een maandje of 6 die mee helpen aan de tuin, huis en in de winkel ;)
Qua scheerspulletjes zou ik graag weer een aantal merken toevoegen aan de winkel. 
Wie weet of Sint me lief genoeg vond daar voor :P

• I like it 2
Posted

Mmmmmmmm ligt eraan of Black Friday (om in de metafoor van zwarte pieten te blijven) een bepaald merk zeep in de aanbieding heeft maar ja de link die ik van een zeer vertrouwd personage heb ontvangen laat dit merk niet meer in hun assortiment zien. o.O

Posted
Hanskoning schreef 6 minuten geleden:

Mmmmmmmm ligt eraan of Black Friday (om in de metafoor van zwarte pieten te blijven) een bepaald merk zeep in de aanbieding heeft maar ja de link die ik van een zeer vertrouwd personage heb ontvangen laat dit merk niet meer in hun assortiment zien. o.O

? ja dat daar nog niemand over gevallen is is een klein wonder, black Friday. Hè, dat is altijd balen. Toch maar iets anders lekkers opzoeken dan?

• I like it 1
Posted

Ik laat de laatste tijd op ieder apparaat met internet verbinding achteloos pagina’s van BdF openstaan op de zepen van TFS in de hoop dat dat Sint, Piet of Santa het ziet....

• Haha 1
Posted
Ik laat de laatste tijd op ieder apparaat met internet verbinding achteloos pagina’s van BdF openstaan op de zepen van TFS in de hoop dat dat Sint, Piet of Santa het ziet....
Gewoon al je contacten een link sturen[emoji1787][emoji106]

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

Posted

Werkt bij mij beide niet

Subtiele hints geven, internetadressen doorgeven, bestel sites et cetera doorgeven.

Soms verlanglijstjes laten “slingeren”

En dan op 5 december vol verwachting je cadeautje uitpakken en ........

.... Ha, lekker warme sokken. 

Dan verwachten ze toch zeker niet dat ik  “ dank u Sinterklaasje “

ga zingen 

• Haha 2
Posted
Robgtt99 schreef 4 uur geleden:

Werkt bij mij beide niet

Ik ben er ook bang voor....

Of erger nog, een spuitbus scheergel....met in het gedicht een verwijzing in de trant van: ‘...een bus schuim voor het scheren, groot genoeg voor 30 keren’...?

• Haha 2
Posted

Ik heb voor deze sinterklaas een J.A> Henckels mes op de lijst staan, nog wel aan het zoeken maar hoop binnenkort iets te kunnen laten zien...

• I like it 1
Posted

Wij doen aan lootjes trekken met een beperkt budget.

Naast niet scheergerelateerde zaken staat er een bronskleurige Yintal krabber op de lijst.

• I like it 3
Posted
Wij doen aan lootjes trekken met een beperkt budget.
Naast niet scheergerelateerde zaken staat er een bronskleurige Yintal krabber op de lijst.
Die Yintal moet je schrappen. Kan je hier gratis ophalen! Niet bruikbaar.

Harrie Kosses

Posted
Harkos schreef 13 minuten geleden:

Die Yintal moet je schrappen. Kan je hier gratis ophalen! Niet bruikbaar.

Harrie Kosses

Hij mag ook die van mij hebben is alleen zonde van de verzendkosten wat een hopeloze krabber zeg.