Chipper Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 Ik heb net een EDT van Tabac (Original) gekocht maar kan het zijn dat deze een heel andere geur heeft (erg citrus) dan de aftershave en de scheerzeep van Tabac? Er waren geen testers in de winkel, dus ik was een beetje verrast door de geur. Ik vind de geur van de tabac scheerzeep erg lekker en ging er van uit dat de EDT van Tabac ongeveer hetzelfde ging ruiken. Lijkt de aftershave meer op de zeepgeur?
Hanskoning Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 De eau de Toilette is -zoals ik het beleef en dat is geheel uekaz- tijdens het opspuiten iets frisser van geur dan de aftershave welke jawel zwaarder is en qua geur identiek is als de zeep. Echter als snel vervliegen de topnoten van de Eau de Toilette en blijven de basisnoten over die de geur van de zeep duidelijk benaderd. 1
Johan Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Ik sluit mij aan bij de Koning in deze. Overigens blijft de geur van de aftershave lang genoeg hangen om een eau de toilette overbodig te maken. 1
Recommended Posts