CobraX Posted November 16, 2018 Posted November 16, 2018 Datum: 16 November 2018 Scheerzeep: B&M Reserve Classic Scheerkwast: Yaqi Synthetic (R151125) Scheermes: Mühle R41 (model 2013 met iKon Bulldog greep) Mesje: Rapira Platinum Lux (2x gebruikt voor deze scheerbeurt) Na: Afspoelen met koud water, Thayers Original Witch Hazel Toner 4
mhharsta Posted November 16, 2018 Posted November 16, 2018 ph0real schreef 6 uur geleden: Mooi plaatje @ph0real ! 1
efsk Posted November 16, 2018 Posted November 16, 2018 Brad Sears/Morris & Forndran 1XL in Finest Badger, Disco Haze Haslinger - Meeresalgen IRO - Sistema Oblico (s) Voskhod (4) Tunney aluin pukkeltje weggeschoren. 2
Loei Posted November 16, 2018 Posted November 16, 2018 Eerder deze avond.Met de r41 op het gezicht en plaat 5 van de Rockwell op het hoofd kan ik morgen wel overslaan. 7
koenfucius Posted November 17, 2018 Author Posted November 17, 2018 Schick 500 Hydromagic Personna Yaqi tuxedo 24mm Stirling Barbershop Thayers witch hazel lavender Nivea sensitive balsem 7
Tjebbe Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 RazoRock 400,Oleo Soapworks Empire,Above the Tie S1 op Rocnel greep,Kai (2),Oleo Soapworks Empire aftershave balsem.Fijne dag! 6
Robert79 Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Weber Classic Handle Astra SP (groen) 6x L’Occitane Plisson kwast DVH Scheerstaaf DVH Balsem Klear Ice Cologne Een lekkere en fijne scheerbeurt gehad, en afgemaakt met Klear Ice Cologne. 4
peto Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Merkur Progress #4Polsilver Super Iridium 1*WD 24mm syntheet Dr Harris Windsor zeepPitralon Classic ASL Aramis Classic EDT Fijne dag allen..!! 4
Jerry9630 Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Karve D-plaat met Personna platinum mesje (3)AP Shave Co synbadSaponificio Varesino 70th anniversary AluinMyrsol agua balsamica 444 balmHeerlijke scheerbeurt! Fijn weekend allemaal. 8
Guest Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Krabber: REX Ambassador Mesje: Voskhod (2) Zeep: De Vergulde Hand Extra Fris Kwast: De Vergulde Hand Originele Kapperkwast Aftershave: Physalis Hamameliswater Aftershave: Old Spice Original Aftershave: Vergulde Hand After Shave BalsemEDT: Brut Original Weer een heerlijke scheerbeurt zo blijkt dat je ook met Vergulde hand heerlijk kan scheren.
Harkos Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Yaqi R1605-S Tuxedo, Cyril R. Salter Sublime Citrus, Schick L serie, Personna Pfte Injector 9e x, Eyüp Sabri Tuncer Kolonya Klasik Limon, The Shave Doctor Aftershave Cooling Gel. Kwast en zeep: Yaqi R1605-S Tuxedo en Cyril R. Salter Sublime Citrus: Over de Crèmes van Cyril hoef ik weinig te zeggen. Goed scherende, schuimende geurbommetjes. Met de Tuxedo in de warme scuttle dus zo een voorraad schuim met een heerlijke frisse citrusgeur. Mesje en krabber: De Personna Pfte Injector voor de 9e x gebruikt. Het injector mesje is na deze beurt wel op zijn eind. 9x is voldoende. Dat wordt de volgende keer dus een nieuwe. De Schick L injector is zo'n zorgeloze combi. Stop er een mesje in (deze op 19-1-2016) en gewoon scheren. Tot het niet meer werkt. Die mesjes blijven gewoon scherp. Die combi gaat niet oxideren en blijft dus gewoon zijn werk doen, tot de snit echt op is. Resultaat: BBS. Tot slot: Lekker plenzen met de Turkse edc en afsmeren met de Shave Doctor. Kom weer mooi fris deze dag door. 9
Tony Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Een eerste testshave met de GB, trekt nog een klein beetje maar deze komt wel goed. Goed weekend 11
dulac66 Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Een kleine Herder, Stirling Almond en een PantaRei mustang....prima combi! Afgeblust met Old Spice, had ik zin in [emoji16]Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Yaqi R1605-S Tuxedo, Cyril R. Salter Sublime Citrus, Schick L serie, Personna Pfte Injector 9e x, Eyüp Sabri Tuncer Kolonya Klasik Limon, The Shave Doctor Aftershave Cooling Gel. Kwast en zeep: Yaqi R1605-S Tuxedo en Cyril R. Salter Sublime Citrus: Over de Crèmes van Cyril hoef ik weinig te zeggen. Goed scherende, schuimende geurbommetjes. Met de Tuxedo in de warme scuttle dus zo een voorraad schuim met een heerlijke frisse citrusgeur. Mesje en krabber: De Personna Pfte Injector voor de 9e x gebruikt. Het injector mesje is na deze beurt wel op zijn eind. 9x is voldoende. Dat wordt de volgende keer dus een nieuwe. De Schick L injector is zo'n zorgeloze combi. Stop er een mesje in (deze op 19-1-2016) en gewoon scheren. Tot het niet meer werkt. Die mesjes blijven gewoon scherp. Die combi gaat niet oxideren en blijft dus gewoon zijn werk doen, tot de snit echt op is. Resultaat: BBS. Tot slot: Lekker plenzen met de Turkse edc en afsmeren met de Shave Doctor. Kom weer mooi fris deze dag door.Waar haal jij die Personna mesjes Harrie?Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk 5
Hanskoning Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Gisteren moest ik zeer vroeg in het ziekenhuis zijn om weer laat thuis te komen dus werd de dagelijkse scheerbeurt een keer overgeslagen en dat gaf vandaag de mogelijkheid om te ervaren hoe de Paradigm zijn werk doet bij het verwijderen van de 2 daagse stoppels. Voorzien van een nieuw Gillette Sharp mesje en zich voortbewegend over een voortreffelijke glijlaag van de MWF had de Paradigm geen enkele respijt met de baardharen. Het resulaat zal al helder zijn voor de deducerende en combinerende lezertjes werkelijk spiegelglad ben ik en dit zonder enige moeite.............nu ja je moet natuurlijk wel alles vast houden dus laat ik zeggen enige moeite. De zonnige afwerking met de Floid aftershave en balm. Je hebt van die producten waarbij je altijd een gedachte hebt bij gebruik en daar is Floid er voor mij één van met de gedachte aan zomerse zonnige Spaanse stranden. 12
Jan Zoethout Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 SvdD 20181117. Yaqi model R151016-S2. Oatcake "Lavender Melt". Colonial Razors "The General" / custom greep. Dorco (3). Loris "Lavanta" EdC. Heerlijke scheerzeep, deze "Lavender Melt": prima verzorgend schuim met een fijne lavendel geur. Op nummer 4 van mijn persoonlijke lavendel geur ranglijst, onder Musgo Real, Ach Brito en Simpsons. 9
Kamp Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Vandaag WSP Blackbeard proberen, een luchtje met vanilie en wat specerijen, kan niet precies zeggen wat je precies ruikt, best lekker, * SWK xl scuttle * Shavemac LE TSR 2016 DO1 2 band * Japanse Honor 6/8 * WSP blackbeard * Pinaud Special Reserve 5
Harkos Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Een kleine Herder, Stirling Almond en een PantaRei mustang....prima combi! Afgeblust met Old Spice, had ik zin in [emoji16]Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met TapatalkWaar haal jij die Personna mesjes Harrie?Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met TapatalkConnaught Shaving. Harrie Kosses https://www.kosses.nl 1
Johan Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Tot slot: Afwerking met Turkse edc en Braukmann Sport crème ronde de beurt verzorgd af. Hoe bevalt je die tabaksgeur van die Turkse edc? Zeg maar, op de glijdende schaal van "sigarettenpeuk" naar "tobacco verde", waar zou je deze plaatsen? 1
Tjoolder Posted November 17, 2018 Posted November 17, 2018 Titan silvertip Wickham frankincense Baba 13/16" half hollow silversteel Armani as profumo Eigen asb Armani profumo geurtje Lekker naar wierook geurend de dag door! Goed weekend! 6
Bartmen Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Iets wat rauwe scheerbeurt. Elke dag is het weer anders. Afgewerkt met wat baby olie. BBS zeg maar Een hele fijne dag gewenst aan het zonnetje zal het niet liggen 4
Guest Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Krabber: REX Ambassador Mesje: Voskhod (3) Zeep: De Vergulde Hand Extra Fris Kwast: De Vergulde Hand Originele Kapperskwast Aftershave: Physalis Hamameliswater Aftershave: Old Spice Original Aftershave: Vergulde Hand After Shave BalsemEDT: Brut Original
Tjebbe Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 RazoRock 400,Simpsons Lavender Vetivert,Timeless OC,Kai (3),Lavendel/Eucalyptus lotion.Op naar Sinterklaas! 7
koenfucius Posted November 18, 2018 Author Posted November 18, 2018 Charcoal Goods Level 2 Wizamet super iridium Yaqi tuxedo 24mm Cold River Soap Works - Bois Floraux Nivea sensitive balsem Krabber waarmee ik nog geen vriendjes ben geworden - we zullen eens een paar dagen na elkaar proberen. Normaal hou je dan natuurlijk de andere variabelen onder controle, maar ik kon het natuurlijk niet laten om mijn recente zeep-aanwinsten te proberen. Volgens de website: Soft florals of jasmine, geranium and rose entwine with a darker base of cedar wood, juniper and vetiver. Ik kan de geuren zelf niet benoemen, maar vind het wel aangenaam - inderdaad een bloemengeur maar toch ook iets mannelijks. Scheerbeurt met de Charcoal was comfortabel, maar ik vind het nog steeds niet de meest efficiënte. Andere krabbers (bv Blackbird) scheren even comfortabel en dieper. 11
Harkos Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Johan schreef 18 uur geleden: Hoe bevalt je die tabaksgeur van die Turkse edc? Zeg maar, op de glijdende schaal van "sigarettenpeuk" naar "tobacco verde", waar zou je deze plaatsen? Johan is een heel lichte zoete geur,met een zweem van gedroogde tabak. Je hebt verschillende merken, maar allemaal niet echte sterke tabaksgeur en variërend in zoetheid. Meer de frisse prik van de hoge alcohol gehalte maakt deze edc's bij mij geliefd.
Recommended Posts