Kitchen Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Hallo mede nat scheerders, Ik ben Nils, 42, en sinds kort (weer) natscheerder. Na mezelf jarenlang er gemakkelijk vanaf gemaakt te hebben met een tondeuse en een stoppelbaardje te laten staan, heb ik toch weer het mes opgepakt. Met dat verschil dat ik inmiddels enkele (vintage) krabbers heb verzameld en straight razors. Ik hoop mezelf middels dit forum te onderwijzen en inspireren op het gebied van klassiek nat scheren. Mijn interesse gaat vooral uit naar de artisanale zepen en cremes en vintage messen. Geen Mach's of Fusion's meer in huis!? vriendelijke groet 1
ChrisVanMeer Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Welkom op het forum en we hopen op een actieve deelname.
Kitchen Posted November 17, 2018 Author Posted November 17, 2018 Allen bedankt voor de gastvrijheid??? 2
Robgtt99 Posted November 21, 2018 Posted November 21, 2018 Welkom. En de goede voornemens beginnen vroeg dit keer.
Nienke Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Van harte welkom en veel scheerplezier toegewenst.
Recommended Posts