Ga naar inhoud
koenfucius

SvdD van 5 november tot en met 11 november

Aanbevolen reacties

“Tja hij selecteerde er ook zijn vrienden op”

Goh wist niet dat jij ook een lelijkerd was ;-) 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, je probeert tenslotte alles om een krabber scherende te krijgen dus werd één van mijn beste mesje van stal gehaald en werd de Gillette Nacet in de Paradigm geschroefd. Ja en dan blijf je dus stil........................muisstil...................doodstil.....................bladstil.................

De Castle Forbes pre-shave is één van de weinige producten (zoals bijvoorbeeld ook de Prep en Acca Kappa) die daadwerkelijk iets toevoegen aan het scheerproces en het is dan wel jammer dat de geur ronduit eeeeeeeeh niet lekker is maar ook deze is bijna op en ondanks diezelfde geur komt hiervan op zeker een nieuwe van in huis.

Niet stil zijn we vervolgens om die heerlijke Acca Kappa 1869 de lof toe te zwaaien die deze creme verdient dus hierbij :5a299a1532987_EmojiObjects-45:
In het opmaakprogramma maar ze blijft in samenspraak met die heerlijke Kent kwast uitstekend schuim voortbrengen welke niet alleen heerlijk ruikt maar ook de huid verwend.
Dat doet trouwens ook de balm dus de begrijpende lezertjes begrijpen nu volledig dat we een heerlijk verzorgd huidje hebben.

image.thumb.jpeg.77b8793a129a4b92565b4c468151cf29.jpeg

Zucht,

Ok hou em maar dan die kwast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

fcaa19b5f3ebfffa99bffefc3181ca82.jpg

Mooie geur en prima schuim van de Musco.
Even een paar keer met de Schulze heen en weer en de zaak is weer toonbaar. Klaar voor een uurtje cyclocross.

• Vind ik leuk 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 2 uur geleden:

Omega 80097,
BdF Distinto,
Gillette Slim adjustable,
Carrefour Personna? 2e x,
Proraso Wood and Spice cologne,
Proraso Wood and Spice ASB.

SOTD_20181111.thumb.jpg.db00b985fb9e755645b3873c971f4669.jpg

Kwast en zeep:
Omega 80097 en BdF Distinto:
Oud Omega kwastje, lekker vol geurige zeep van BdF. De Distinto van TFS is 1 van mijn favoriete TFS's. Net tussen de Italian Fern en Corte Sabauda in qua geur. Bloemig, wat aards en nat gras, maar vooral evenwichtig in de geur, die mooi vol is en blijft in het schuim. Opgeklopt in de M keramiek kom een mooie bak schuim.
Mesje en krabber:
De Carrefour Personna? voor de 2e x gebruikt.
Ofschoon het mesje best aardig scheert, vind ik het geen echte hoogvlieger. Bruikbaar, maar ik heb beteren. In de Slim een aardige combi, waar best makkelijk mee valt te scheren, maar het flitsende, dat gevoel, dat het zo vertrouwd makkelijk gaat, ontbreekt een beetje. Nou ja dergelijke beurten komen er gewoon tussendoor.
Resultaat: BBS.
Tot slot: De Wood and Spice AS en ASB mochten de boel afronden. Gaat mooi met de zeep, ofschoon de Proraso wat hardere geuren heeft dan de Distinto.

Mooie review Harrie! Staat de soort zeep ook op de zijkant, zodat je die zonder deksel kunt wegzetten voor het weer drogen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vie long kwast

Bluebeard's creme

Baba 13/16" half hollow

Aluin

Douche met Marseille zeep wilde rozen

Aqua di gio perfumo as

eigen makelij balsem

Een beetje teveel water, heb er dan maar meer crème bij gedaan.

Dan had ik genoeg voor 3 passen.

Heb ik dan maar gedaan.

Goed weekeinde! En een goede start van de week gewenst!

Het ga jullie goed! 

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingjack schreef 4 uur geleden:

Ok hou em maar dan die kwast.

Oooooooooooooohhhhhhhh gaat het zo makkelijk mijn jonge vriend eeeeeeeehhhhhh en die S2 dan en die Shavemac en doe maar dat zepie wat je hierboven laat zien en eeeeeeehhhhhhhh effe nadenken kom erop terug wat heb je nog meer.......................

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooie review Harrie! Staat de soort zeep ook op de zijkant, zodat je die zonder deksel kunt wegzetten voor het weer drogen?
Alle BdF staan inderdaad op 1 stapel

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Scheerbeurt van de avond..

Krabber, r89 met een mem 2x
Kwast, mydlana chata dashaar
Zeep, PAA döbbelganger
Proraso pre shave
Scheerkom, mydlana chata
ASB PAA star jelly unscented
Suppeerrr scheerbeurt alles liep zoals het hoorde te lopen denk ik.
Alleen jammer van de rugpijn.. Zo lekker even gaan liggen dan maar. Een fijne avond allee9d65990d56c671d0db24b060c9cf426.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vintage Merkur slant

Rapira Swedish Supersteel (2)

Vintage Omega varken

Kell’s Original Aloe Vera scheerzeep

Kruidvat uiercreme

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.