bronda Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Ook deze tandpasta's in bezit en te weten de volgende soorten: Marvis Amarelli Licorice deze tube met de zwarte opdruk ziet er net als alle andere Marvis tandpasta's er ook nog eens bijzonder fraai uit. Een geweldige zoethout en mint achtige smaak, na het poetsen wil je nog een ding doen en dat is weer je tanden poetsen en nog een keer en nog een keer....werkelijk een verslavende tandpasta. De Aquatic Mint in de blauwe uitvoering is ook geweldig, een werkelijk sprankelende frisse mint smaak waar je echt een lach van op je gezicht krijgt . En blijft ook lekker lang fris in de mond aanvoelen, ook een aanrader. Dan als laatste de Classic Strong Mint in groene uitvoering tja...ook zeer fris maar een tikkeltje minder sprangkelijk dan de Aquatic Mint maar wel net zo lekker, de Mint smaak is iets minder heftig zeg maar. Gewone tandpasta's zijn bij deze vergeleken smerig. Ik gebruikte altijd Paradontax maar dat is vergeleken bij de Marvis echt gewoon bijna ranzig te noemen... Ik kan jullie deze tandpasta's van harte aanbevelen en je doet echt lang met een tube. Mijn tandarts zei laatst je heb maar tandpasta nodig ter grote van een erwt!! alles wat je meer erop doet is zonde, zodoende is deze tandpasta omgerekend gewoon niet duur. Iets van 7 euro maar ja je doet er zolang mee.
Shaggy Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 Heb ze wel eens zitten bekijken. Helaas ben ik afhankelijk van speciale tandgel voor mijn tanden ivm medicijngebruik, had dit graag in mijn badkamer willen hebben Prachtige tubes ook, lekker klassiek
bronda Posted October 15, 2013 Author Posted October 15, 2013 Hoi Shaggy, Tja da's jammer voor je. Maar je moet je medicatie natuurlijk wel respecteren , jammer dat je er van afhankelijk bent. Maar gezondheid gaat voor dat staat buiten kijf!. Ja alleen de tubes op zich zijn al een pronkstuk in de badkamer.
Recommended Posts