efsk Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 Geestig apparaatje wat er nieuwer uitziet dan het moet zijn. Deze plastic krabber heeft twwe opvallende kenmerken. Ten eerste het grote bladegap, ten tweede het opzetbare stropsysteem. Op de bovenplaat valt een glazen roller te plaatsen met rubber wieltjes. Effe rollen, en je mesje heeft weer extra scherpte. Scheren nog scherpen door mij uitgetest. 5 1
FvL Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 Erg fraai. Dank voor weer een bijzonder apparaat. 1
Marcel Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Geinig ding! Met die wieltjes doet ie me wel erg denken aan een ouderwetse grasmaaier.
Snuff Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 leuk! mogen we in de toekomst ons nog verwachten aan een scheerervaring of blijft ie gewoon in de verzameling vanwege leuk en bijzonder?
efsk Posted November 4, 2018 Author Posted November 4, 2018 @Snuff allemaal van die dingen die ik aanschaf met het idee ze wellicht te kunnen ruilen tegen slants, maar vervolgens vergeet dat ook kenbaar te maken en zo dijt het geheel uit. sɐǝɹpu∀/riverrun heeft het bijbehorende patent gevonden: https://worldwide.espacenet.com/pub...KC=A&FT=D&ND=3&date=19560921&DB=&locale=en_EP en daaruit blijkt dat dit nieuwer is dan verwacht, want 1956. En ik maar denken dat die scherpsystemen na ww2 wel over waren.
Snuff Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Ah ooit komt de dag dat je op rust gaat en dan zul je jezelf de eerste tientallen jaren niet vervelen met wat je allemaal vergaard hebt in de tussentijd Wellicht zal de jongere generatie later op bezoek kunnen bij het "scheve en kromme museum". 2
Hanskoning Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Heel apart maar bovenal zeer fraai om dit te zien.
Harkos Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Wat toch altijd weer onvoorstelbaar leuke vondsten!
Recommended Posts