Jump to content

Recommended Posts

Posted

Geestig apparaatje wat er nieuwer uitziet dan het moet zijn. Deze plastic krabber heeft twwe opvallende kenmerken. Ten eerste het grote bladegap, ten tweede het opzetbare stropsysteem. Op de bovenplaat valt een glazen roller te plaatsen met rubber wieltjes. Effe rollen, en je mesje heeft weer extra scherpte.

Scheren nog scherpen door mij uitgetest.

DSC01324.JPG

DSC01325.JPG

DSC01326.JPG

DSC01327.JPG

DSC01328.JPG

DSC01329.JPG

DSC01330.JPG

DSC01331.JPG

DSC01332.JPG

DSC01334.JPG

DSC01335.JPG

DSC01336.JPG

DSC01338.JPG

• I like it 5
  • Haha 1
Posted

leuk! mogen we in de toekomst ons nog verwachten aan een scheerervaring of blijft ie gewoon in de verzameling vanwege leuk en bijzonder?

Posted

@Snuff allemaal van die dingen die ik aanschaf met het idee ze wellicht te kunnen ruilen tegen slants, maar vervolgens vergeet dat ook kenbaar te maken en zo dijt het geheel uit.

sɐǝɹpu∀/riverrun heeft het bijbehorende patent gevonden: https://worldwide.espacenet.com/pub...KC=A&FT=D&ND=3&date=19560921&DB=&locale=en_EP en daaruit blijkt dat dit nieuwer is dan verwacht, want 1956. En ik maar denken dat die scherpsystemen na ww2 wel over waren.

Posted

Ah ooit komt de dag dat je op rust gaat en dan zul je jezelf de eerste tientallen jaren niet vervelen met wat je allemaal vergaard hebt in de tussentijd :-) Wellicht zal de jongere generatie later op bezoek kunnen bij het "scheve en kromme museum".

• I like it 2