Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik probeer vergeefs te quoten in FireFox - als ik op het "quote" of "multi quote" knopje klik gebeurt er niks, noppes, nada ...

In Chrome werkt 't fantastisch.

Iemand dezelfde ervaring ? Of (nog beter) een suggestie om dit op te lossen ?

Posted

Firefox Quantum 63.0 64-bit op Archlinux met vijf add-ons voor de privacy en eentje voor de integratie met Plasma heeft hier geen enkel probleem mee bij mij.

Posted
efsk schreef 28 minuten geleden:

Firefox Quantum 63.0 64-bit op Archlinux met vijf add-ons voor de privacy en eentje voor de integratie met Plasma heeft hier geen enkel probleem mee bij mij.

Hm ... die heb ik ook, alleen dan onder Windhoos 10 ... ?

(dit heb ik ff in Chrome gedaan)

Posted
Harkos schreef 10 uur geleden:

Hier ook geen probleem via Firefox met W 10

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

Firefox (2 privacy add-ons draaiend) met Kubuntu 16.04  quote ook lekker

Maar waar zit het hem dan in bij Jan? Dat het bij anderen wel werkt, heeft hij natuurlijk niets aan.

Posted
Snowmiss schreef 41 minuten geleden:

Firefox (2 privacy add-ons draaiend) met Kubuntu 16.04  quote ook lekker

Maar waar zit het hem dan in bij Jan? Dat het bij anderen wel werkt, heeft hij natuurlijk niets aan.

Moeilijk te zeggen, wij kunnen niet in Jan's computer kijken.

Posted
ChrisVanMeer schreef 2 uur geleden:

Moeilijk te zeggen, wij kunnen niet in Jan's computer kijken.

Misschien alle ad os uit proberen, Firefox opfrissen via Help en vervolgens de beveiligingsaddons weer inschakelen.

Hier draait uMatrix, uBlock Origin, Ghostery en Duck Duck Go privacy essentials in de browser zonder problemen.

uMatrix is wel speciaal geconfigureerd om op ShaSoc niet in de weg te zitten, want deze blokkeert de nodige acties op diverse sites. Wat ik dan dus ook wil!