Piraet Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Beste forumleden , graag zou ik mij even voorstellen. ik ben een man van 43 uit België. En al langere tijd fan van het open scheermes. Als tiener scheerde ik mezelf in navolging van mijn vader nat met borstel en krabber. Die borstel en zeep verdween later voor geruime tijd en werd vervangen door schuim uit een bus. 10jaar geleden kocht ik een startpaket met een open mes. Een instap model van thiers isaard. Varkens haren borstel en potje zeep. Nadien was niets nog hetzelfde... Niet enkel de scheerbeurten, al was dat een wat langer proces, maar ook die fascinatie voor het open mes en haar schoonheid:) Ik heb al wat restauratie projectjes achter de rug, met vallen en opstaan. Maar een paar jaar geleden ontdekte ik jullie forum en wat een fijne openbaring was dat. Ik maar er gretig gebruik van en zoek er eindeloos in op. Dus tijd om me netjes voor te stellen en actief deel te nemen. Ohja, ik zit natuurlijk ook met een hoop vragen die ik nu eindelijk kan stellen. Alvast bedankt en hopelijk tot snel Piraet 1
ChrisVanMeer Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
mhharsta Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Welkom Piraet, mooi te lezen dat je al wat restauratie projectjes hebt gedaan!
Piraet Posted October 24, 2018 Author Posted October 24, 2018 Dank u heren, kan iemand mij vertellen waar ik een vraag ivm een oude scheerkom kan plaatsen?
Snowmiss Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Piraet schreef 23 minuten geleden: Dank u heren, kan iemand mij vertellen waar ik een vraag ivm een oude scheerkom kan plaatsen? https://www.shavingsociety.com/forum/5-algemeen-scheren/ en natuurlijk hartelijk welkom!
Snuff Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Welkom landgenoot, prettig dat je wil deelnemen aan de discussies, we kunnen wel wat nieuwe mensen gebruiken om de boel wat terug aan te zwengelen, erg rustig de laatste weken.
Robgtt99 Posted October 25, 2018 Posted October 25, 2018 Welkom zuiderbuur. Beschrijvingen en foto’s van de restauratieprojectjes zijn zeer welkom.
talibeard Posted October 27, 2018 Posted October 27, 2018 Welkom en veel plezier hier. Dikke pluim dat je ook meteen donateur geworden bent! 3
Recommended Posts