michigalex Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Zijn jullie ook al flink aan het rondneuzen wat jullie voor sinterklaas/ kerst willen Voorlopig staan de volgende dingen op m'n lijstje: - Floid Black (150ml) - Simson Berkeley Best Badger - TOBS Jermynstreet scheercreme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Ik heb Pelikan blauw/zwarte inkt op mijn lijstje staan, en Akkerman ijzer-galnoten inkt (ja, echt ouderwets ), en een mooie leren schrijfmap En een lekkere aftershave, bijvoorbeeld eens een watertje van Aqua Velva (Williams). Maar het zal wel weer een paar sokken worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Ervaring leert mij dat ik nooit scheergerei krijg met de feestdagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Maakt voor mij niets uit, als ik wat wil hebben (en ik heb geld) dan koop ik het zelf. Het zou wel eens kunnen zijn dat voor de kerst het cadeau is de uitbouw van de lpg-installatie uit de oldtimer. De inbouw had ik vorig jaar voor mijn verjaardag gehad. Ach sokken en dassen zijn ook leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Ik kijk erg uit naar de kerstdagen. Qua cadeaus... Ik ben met alles tevreden. Al een paar jaar een moeilijke kerst gehad door zieke familieleden, dus hoop dat we dit keer een echte gezellige kerst samen kunnen hebben, en mocht er dan een Ali open mes onder de boom liggen zal ik geen nee zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Oh ja, de feestdagen. Met dit weer en nu de openhaard weer aan staat krijg ik er echt zin in. Maar mijn vriendin is uitgereken eind dit jaar dus voor mij weinig (of juist veel) actie rond de feestdagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Over het algemeen koop ik dingen die ik op het moment dat ik het nodig denk te hebben Dus niet speciaal wensen met de feestdagen. Sint Nieklaas slaan we sowieso over. Met kerst lekker eten met de kinderen en wat kleinigheidjes uitwisselen. Hoewel, dit jaar wacht er ons ook een groter kado, want rond die tijd is onze dochter uitgerekend Dat wordt ons eerste kleinkind. En ik weet al dat het een man gaat worden, dus voor mij de taak om hem te leren scheren met een DE of een open mes Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Tja, ik heb ook wel een verlanglijst... Floid amber, TOBS st james en sandalwood (van beide creme en asb), EShave orange&sandalwood asb, een aantal BdF en TFS zepen enz enz enz....... Maar ik kijk vooral uit naar de kerst omdat ik de sfeer en gezelligheid met mn gezinnetje en (kleine) familie te gek vind! Zoetsappig? Ja, denk het wel, maar dat doet me niks Ik vind die kerstboom trouwens wel een afgrijselijk lelijk ding, net als de rest van de kerstversiering trouwens, maar goed dat hoort er helaas bij.... Sinterklaas kijk ik ook al naar uit. Ik ben bijna net zo verslaafd aan kruidnoten en taaitaai als Marcel aan krabbers En het gezichtje van ons kleine meisje als ze een kadootje open maakt; onbetaalbaar!! Was het maar elke maand december met het weer van augustus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts