Jump to content

APShaveCo Club

CobraX
 Share

Recommended Posts

Geduld mensen, geduld. Ik ben wat ziekjes en heb dan echt geen zin om 's avonds om 22u foto's liggen te maken. Bij deze dus een foto...

Van links naar rechts:

- APShaveCo Cashmere 30mm met Faux Marble handvat

- APShaveCo SynBad 28mm met Faux Marble handvat

- APShaveCo Cashmere 24mm met Jet Black handvat

i9g3xKw.png

• I like it 8

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

APShaveCo heeft een nieuw handvat voor hun kwasten. Is beschikbaar in 22mm, 24mm, 28mm en 30mm naargelang de haarsoort. Hier een vbje van hoe het eruit ziet bij een Cashmere knot. Uitleg van APShaveCo:

The "Winter" handle - the first addition in a seasonal brush collection. This handle is comprised of a two tone ivory top and clear base. The clear base shines beautifully in natural light, as you can see in the pictures taken outside, it adapts a slight blueish (icy) tint when exposed to the winter conditions.

24mmCash_Front_540x.JPG?v=1547404209

24mmCash_Side_540x.JPG?v=1547404209

• I like it 3

• 1 month later...

Zelf weer 3 AP Shave Co besteld omdat ik tot op heden zeer tevreden ben over de borstels, de kwaliteit is in mijn ogen goed.

De 30mm borstel komen door hun formaat imponerend over andere borstel lijken in eens heel klein.

Omdat de foto's van AP Shave Co beter zijn dan die van mij laat ik die foto's maar hier zien. De foto's geen niet duidelijk het formaat weer.

Indrukwekkend groot

;il_fullxfull.1744161262_g66d.jpg

il_fullxfull.1744162006_epaq.jpg

Bescheiden in grote

il_fullxfull.1617106684_j409.jpg

4F433D75-B97D-4BE5-9E32-B75DF1D585E5.jpg

Ik bezit een 24 mm cashmere, een 24 mm tuxedo en een 28 mm synbad. Ik heb in totaal 9 kwasten waarvan 5 synthetische en ik merk dat ik 90% van de tijd naar een syntheet grijp vanwege het gebruiksgemak en aangename gezichtsgevoel. Iets waar alle 3 mijn kwasten van AP Shave Co heel goed op scoren. Voor de prijs, absolute aanraders.

• I like it 5

• 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
21 minutes ago, bartje-p said:

ik heb niet heel veel met kwasten, maar deze smoelt wel lekker ;-) @ CobraX !

Bedankt. Ik vind het een tijdloos en stijlvol handvat. Dit specifieke handvat was ook uitverkocht in een paar minuten tijd.

• Agreed 1