Massimo Geplaatst: 31 juli 2020 Delen Geplaatst: 31 juli 2020 @JeroenP brush voelt in het begin zwaar aan door de ijzeren voet, maar ligt wel goed in de hand tijdens het inzepen. Voelt zachter aan dan de sagrada en maakt wel veel meer schuim. Echt vergelijken met een silvertip kan ik niet aangezien dit de eerste is, maar voor mij zeker de moeite waard... 1 Link naar bericht Delen op andere sites
meemai Geplaatst: 9 september 2020 Delen Geplaatst: 9 september 2020 Mag ik vragen wellke Yaqi jullie favoriete is? Soms zie ik ook niet echt staan welke knoop erin zit. De ene keer vermelden ze dat de andere keer totaal niet. Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 9 september 2020 Delen Geplaatst: 9 september 2020 Gezien het aanbod in kleuren en modellen is het echt een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb alleen kwasten met een syntetische knot en dan op 1 na in 24 mm omdat deze maat naar mijn mening het meest alround is. Ik bemerk bij het opschuimen geen verschil tussen de verschillende typen syntetische knotten. ( is persoonlijk) Over de dassenharen kwasten kan ik niets zeggen omdat ik deze niet bezit. Waarschijnlijk kan een ander forum lid je hier verder mee helpen. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 9 september 2020 Delen Geplaatst: 9 september 2020 Ik heb de Tuxedo 24mm (synthetische haren) en twee 2 Band Badger 24mm (dassenhaar). De Tuxedo is voor mij persoonlijk te zacht en heeft te weinig ruggengraat. Maar de twee dassen bevallen mij uitstekend. Niet te zachte en ook niet te harde haren en dat extra meer aan ruggengraat. Voor de prijs moet je het allesinds niet laten ?. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 Zoals steeds YMMV - ik hou wel van de Yaqi Tuxedo kwasten.? Link naar bericht Delen op andere sites
de onbebaarde aap Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Deze man vergelijkt verschillende synthetische Yaqi kwasten/knopen. Het is een lange video, maar als je naar de reacties gaat, zie je bij de eerste reactie iemand die de borstels en tijdcodes heeft. Dit komt overeen met mijn ervaringen. Link naar bericht Delen op andere sites
meemai Geplaatst: 21 september 2020 Delen Geplaatst: 21 september 2020 Sale in de yaqi winkel. Op Aliexpress Link naar bericht Delen op andere sites
de onbebaarde aap Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Dit is mijn Yaqi Mountain Lake 24mm. Het is een zachte borstel. Het handvat is lang en ligt goed in de hand. 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen