Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@JeroenP brush voelt in het begin zwaar aan door de ijzeren voet, maar ligt wel goed in de hand tijdens het inzepen. Voelt zachter aan dan de sagrada en maakt wel veel meer schuim. Echt vergelijken met een silvertip kan ik niet aangezien dit de eerste is, maar voor mij zeker de moeite waard...

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Gezien het aanbod in kleuren en modellen is het echt een kwestie van persoonlijke smaak.

Ik heb alleen kwasten met een syntetische knot en dan op 1 na in 24 mm omdat deze maat naar mijn mening het meest alround is.

Ik bemerk bij het opschuimen  geen verschil tussen de verschillende typen syntetische knotten. ( is persoonlijk)

Over de dassenharen kwasten kan ik niets zeggen omdat ik deze niet bezit.

Waarschijnlijk kan een ander forum lid je hier verder mee helpen.

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de Tuxedo 24mm (synthetische haren) en twee 2 Band Badger 24mm (dassenhaar). De Tuxedo is voor mij persoonlijk te zacht en heeft te weinig ruggengraat. Maar de twee dassen bevallen mij uitstekend. Niet te zachte en ook niet te harde haren en dat extra meer aan ruggengraat. Voor de prijs moet je het allesinds niet laten ?.

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.