Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu pas de tijd gehad om even rond te neuzen en kwam dit tegen ;) als Oneblade lover (Genesis v2,Core v1,Core v2 in het bezit)hebben ze nu een tussen model uitgebracht die 199$ zou kosten, het handvat is van de Core en de scheerkop van de Genesis wat dus het prijsverschil maakt.

even de prijzen vermelden  van de andere modellen;

OneBlade core  79$

OneBlade Hybrid 199$

OneBlade Genesis v2  399$

https://www.onebladeshave.com/products/hybrid-razor

Greetz Scoozy.

• Thanks! 3
Posted

En dan vinden sommigen een Charcoal lelijk. O.o

Maaar dat is slechts smaak en USKAZ, verder volgens mij nog nooit wat hier over deze krabber mogen lezen of ben ik weer eens abuis.?

Posted

@Hanskoning  je bent abuis Hans maar je kunt er bij gebrek aan interesse makkelijk overheen gelezen hebben, zo vaak komt die niet aan bod.

Overigens vind ik hem helemaal niet lelijk, alleen niet mijn ding. Ik wil geen 'zelf-bewegende' kop op mijn krabbers namelijk.

Posted

Toen ik las over die inderdaad bewegende kop haakte ik subiet af.  Ik was erg blij dat ik weer volledige controle had op het moment dat ik het scheren met een krabber onder de knie had

• I like it 1
Posted
Marcel schreef 17 minuten geleden:

Toen ik las over die inderdaad bewegende kop haakte ik subiet af.  Ik was erg blij dat ik weer volledige controle had op het moment dat ik het scheren met een krabber onder de knie had

Dan denk ik dat je een ervaring hebt gemist, ik heb nu toch een aantal bekende en waaronder een paar razors die hoge toppen schoren bij gebruikers op fora maar geen enkele razor daarvan kan mij het resultaat geven als de OneBlade  Genesis v2 & zeker niet in 2 passen ! De Core versie gebruik ik als reis krabber en voldoet prima daarvoor, het negatieve puntje is de kostprijs/levensduur van de mesjes maar ik haal 4 scheerbeurten (al over ander dag) uit een mesje en de rest scheer ik me met mijn andere krabbers.  Met 100 mesjes +/- 60 € scheer ik mij dus 2 jaar super comfortabel 4 x per week ;). Voor een uitje of lekker feestje of etentje is het zowiezo de OneBlade omdat ik 100 krasvrij en irritatie vrij kan buitenkomen :)

• I like it 3
  • 2 weeks later...
Posted

Toen ik las over deze razor raakte ik blij over de positieve verhalen. Toch haakte ik ook af, vanwege de bewegende scheerkop en zijn prijs.

Maar het meest zorgelijke vond ik eigenijk nog die geringe/dure mesjes die alleen door Feather worden gemaakt. Want als ze de productie nog is gaan beeindigen......dan  ben je natuurlijk helemaal klaar en kan ie de pedaalemmer in.

Posted

Ik heb de Core een tijdje gehad, maar ik kon niet wennen aan de meedraaiende kop en het resultaat was voor mij ook niet goed genoeg om daar verder mee te scheren.

Posted

Ik scheer me ook max 4 beurten met een DE  mesje omdat ik ondervind dat het comfort verdwijnt na 4 beurten, dus de aanschaf prijs is duurder ok maar geeft mij het resultaat dat geen enkele andere razor/mesje kan geven en dat is voor mij het belangrijkste :)

• I like it 1
Posted

Dan heb je voor jezelf wel een goed punt. Ik vond de GEM mesjes (je moet wel de rug verwijderen voor gebruik en voor versie twee zelfs twee hoeken afknippen) even goed scheren en die gaan veel langer mee.