Tony Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Ik zag deze pas geleden op marktplaats staan, lekker smerig en onder de roest en niemand wilde hem hebben. Het bleek bij aankomst flink aan de maat met ruim 8/8 en 75 gram gewicht. Nu ben ik reeds in het bezit van een #29 van ruim 26 mm breed vandaar dat ik ze aan het eind samen op de foto gezet heb. Vanochtend een testshave gedaan en het scheergevoel is die van een Filarmonica 14 Komende tijd zal er nog wat gepoetst moeten worden voordat ik echt tevreden ben 9
mhharsta Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Het blijft mooi om te zien hoe een oud mes wordt gerestaureerd. Zoals altijd; bedankt voor het delen Tony! 1
Snowmiss Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Leuk om te zien, maar eigenlijk was ik voorbereid op een fotoverslag van 30 foto's 1
efsk Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Schuurpapiertje naar links. Klik. Schuurpapiertje naar rechts. Klik. Schuurpapiertje naar links. Klik. Schuurpapiertje naar rechts. Klik. 1
ChrisA Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Heel mooi en waarschijnlijk heel fijn scherend. De Herder die ik van jou heb is absoluut top. Soms sla ik hem over als ik niet helemaal 100% alert ben want hij is wel gevaarlijk. 1
dulac66 Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Echt weer schitterend!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk 1
Recommended Posts