Tinboy Posted October 9, 2018 Posted October 9, 2018 Ik was al een tijdje op zoek naar iets op tegen ingroeiende baardharen na het scheren. Scheren met een DE mes werd op verschillende plekken gemeld als een oplossing. Buiten dat sprak het mij ook op andere vlakken aan, " ouderwetse" vaardigheid om te leren, goedkopere mesjes, minder afval, etc. Eind vorig jaar daarom maar een krabber gekocht om te proberen en scheer er mij nu 3/4 jaar mee. Gaat redelijk en bevalt mij goed. Lees nu een half jaartje met plezier dit forum en vond het wel tijd worden om mij eens aan te melden ?. 1
ChrisVanMeer Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Harkos Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Welkom en veel leesplezier Harrie Kosses https://www.kosses.nl
Robgtt99 Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Welkom Veel leesplezier hier. Welke krabber gebruik je?
Tinboy Posted October 13, 2018 Author Posted October 13, 2018 Had als eerste een Fatip met gesloten kam gekocht. Was het toch niet helemaal voor mij, en daarom vorige maand een Merkur 34C er bij genomen. Dat gaat een stuk beter. Deze week meegenomen op een zakenreis van een paar dagen. Samen met een DR Haris scheerstick, leek mij handiger dan een keramische kom meenemen in het vliegtuig . Is goed bevallen, fijne zeep. 4
aart1975 Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Heel veel lees en scheerplezier !!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recommended Posts