Ga naar inhoud
Tinboy

Bezig met nieuwe vaardigheid te leren.

Aanbevolen reacties

Ik was al een tijdje op zoek naar iets op  tegen ingroeiende baardharen na het scheren. Scheren met een DE mes werd op verschillende plekken gemeld als een oplossing.

Buiten dat sprak het mij ook op andere vlakken aan, " ouderwetse" vaardigheid om te leren, goedkopere mesjes, minder afval,  etc. Eind vorig jaar daarom maar een krabber gekocht om te proberen en scheer er mij nu 3/4 jaar mee. Gaat redelijk en bevalt mij goed.

Lees nu een half jaartje met plezier dit forum en vond het wel tijd worden om mij eens aan te melden 😁.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom en blij dat je uit de schaduw treed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom

Veel leesplezier hier. 

Welke krabber gebruik je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had als eerste een Fatip met gesloten kam gekocht. Was het toch niet helemaal voor mij, en daarom vorige maand een Merkur 34C er bij genomen. Dat gaat een stuk beter.

Deze week meegenomen op een zakenreis van een paar dagen. Samen met een DR Haris scheerstick, leek mij handiger dan een keramische kom meenemen in het vliegtuig ;). Is goed bevallen, fijne zeep.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.