Jump to content

OatCake scheerzepen

Guest
 Share

Recommended Posts

Is hier onbekend. Als ik de ingredientenlijst zie met tallow en lanoline klinkt het veelbelovend.

De prijs daarentegen 80 gram voor € 20 inclusief verzendkosten is aan de zeer hoge kant en dat voor een onbekende zeep dan geef ik liever € 2 euro meer uit voor 150 gram DR Harris.

Aande andere kant als de zeepreis je avontuur is moet je hem aanschaffen om zo je ondervindingen met ons te delen.

Hanskoning schreef 27 minuten geleden:

Is hier onbekend. Als ik de ingredientenlijst zie met tallow en lanoline klinkt het veelbelovend.

De prijs daarentegen 80 gram voor € 20 inclusief verzendkosten is aan de zeer hoge kant en dat voor een onbekende zeep dan geef ik liever € 2 euro meer uit voor 150 gram DR Harris.

Aande andere kant als de zeepreis je avontuur is moet je hem aanschaffen om zo je ondervindingen met ons te delen.

Ik had gehoopt dat iemand deze reis al was begonnen en de zepen compleet afraadde, nu blijven ze onweerstaan 

baar lonken.

UnShaven schreef 8 uur geleden:

Naar wat ik begrepen heb is hij het zeep orakel van het forum, zijn er dan nog zepen die hij niet bezit?

Ja hoor, de meeste die ik bezit heeft ie niet :lol:

• I like it 2
  • Haha 2

Tja, Hans liet mij laatst ook al zonder kennis zitten dus ondanks dat hij regelmatig zeepjes besteld valt de spreiding van zijn aankopen gewoon bar tegen. Ik denk dat als iets een zweem van menthol, of erger, eucalyptus bevat het in 4-voud binnenvalt maar verder, ho maar. :P

• I like it 1
  • Haha 2

Snuff schreef 24 minuten geleden:

Ja hoor, de meeste die ik bezit heeft ie niet :lol:

Na flink wat berichten hier op het forum te hebben gelezen bleek hij daar wel een goede reden voor te hebben. Een aantal van de zepen die je bezit hadden een aanval op zijn neusreceptoren uitgevoerd en sommige bezaten eigenschappen waarmee scheren tot een marteling werd verheven.

Maar de geuren van OatCake leken wel in de haak te zijn maar je moet er natuurlijk mee scheren en die eigenschappen vindt ik wel prettig om te weten.

Ik ga de uitdaging aan en ga 2 zepen bestellen, Driftwood shaving soap en Lavender Melt shaving soap. Maar ze zullen nog een flinke tijd in de kast mogen rijpen want oktober is gereserveerd voor de heerlijke geuren en zepen van Tabac.

UnShaven schreef 16 uur geleden:

Naar wat ik begrepen heb is hij het zeep orakel van het forum, zijn er dan nog zepen die hij niet bezit?

:lol: :lol: Zepen die ik niet bezit of ooit in mijn bezit gehad heb, wel die lijst zal ellenlang zijn en er komen de laatste tijd zoveel nieuwe zeemakers zijn het loopt me een beetje over. :$

Dat gezegd hebbende heb ik wel een lijst bijgehouden van de zepen welke ik ooit in mijn bezit gehad heb en die lijst is best wel indrukwekkend....................zo vind ik zelf. 

• I like it 1
  • Haha 1