Jump to content

Recommended Posts

Posted

Enkele maanden geleden gekocht omdat ik het design zo mooi vind en je je vakantiegeld ergens aan moet besteden.

Met een silvertip en een varkensharen kwast.

Ik had gevraagd om de silvertip wat dieper te plaatsen om wat meer backbone te krijgen. Vermoedelijk heb ik per ongeluk een verkeerde gekregen want het was niet wat ik besteld had.

Zonder kosten een nieuwe gekregen die dieper geplaatst was, prima. Het varkentje, mijn eerste, vond ik maar niets, te hard en erg veel haar verlies. Op aanraden van Jan heb ik een Synbad synthetische knot besteld en heb ik inmiddels de varkensharen kwast verwijderd uit de ferrule. Handig is dat je de diepte van de kwast in de ferrule kan stellen met een schroefbare bodemplaat.

Ik krijg van Steve Tinter, de verkoper van de T400 binnenkort een lege ferrule vanwege de slechte kwaliteit van de varkens kwast en ben nu nog opzoek naar een goede losse varkens kwast.

1857dc1ed4987762928da4e6170a6787.jpg

3c77645e5ec910c5776564bcef91b823.jpg

25f256123949eddc2430d4237dd8cecd.jpg

fb4f41a6f3f077b148ad8768dcea0416.jpg

• I like it 3
Posted

inderdaad heel mooi en instelbaar, grappig.

Ik heb op vakantie eenmalig een everzwijntjes kwast moeten kopen en ik vind het helemaal niets.

• I like it 1
Posted

Ik heb een uitvoering van RazoRock met een synthetische knot.
Heerlijke kwast en een prachtige vormgeving!

• I like it 1
Posted

De oude knot middels een stoombad losgekregen en de nieuwe via een tuigje, van Jan afgekeken, met epoxy lijmvastgezet.

9f22958d8593e50979211bda658dc822.jpg

• I like it 4
  • Thanks! 1