Tony Posted October 1, 2018 Posted October 1, 2018 Enkele maanden geleden gekocht omdat ik het design zo mooi vind en je je vakantiegeld ergens aan moet besteden. Met een silvertip en een varkensharen kwast. Ik had gevraagd om de silvertip wat dieper te plaatsen om wat meer backbone te krijgen. Vermoedelijk heb ik per ongeluk een verkeerde gekregen want het was niet wat ik besteld had. Zonder kosten een nieuwe gekregen die dieper geplaatst was, prima. Het varkentje, mijn eerste, vond ik maar niets, te hard en erg veel haar verlies. Op aanraden van Jan heb ik een Synbad synthetische knot besteld en heb ik inmiddels de varkensharen kwast verwijderd uit de ferrule. Handig is dat je de diepte van de kwast in de ferrule kan stellen met een schroefbare bodemplaat. Ik krijg van Steve Tinter, de verkoper van de T400 binnenkort een lege ferrule vanwege de slechte kwaliteit van de varkens kwast en ben nu nog opzoek naar een goede losse varkens kwast. 3
ChrisA Posted October 1, 2018 Posted October 1, 2018 inderdaad heel mooi en instelbaar, grappig. Ik heb op vakantie eenmalig een everzwijntjes kwast moeten kopen en ik vind het helemaal niets. 1
Tjebbe Posted October 1, 2018 Posted October 1, 2018 Ik heb een uitvoering van RazoRock met een synthetische knot.Heerlijke kwast en een prachtige vormgeving! 1
Tony Posted October 1, 2018 Author Posted October 1, 2018 De oude knot middels een stoombad losgekregen en de nieuwe via een tuigje, van Jan afgekeken, met epoxy lijmvastgezet. 4 1
Marcel Posted October 2, 2018 Posted October 2, 2018 Mooi dat deze greep weer wordt gemaakt! Ik heb nog een originele liggen die wacht op restauratie 1
Recommended Posts