Kamp Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Heren, en dames Wil mijn zwager voor de kerst als cadeau een borstel + zeep en een scheerkom geven (scheerkom en zeep kom ik wel uit maar) welke kwast zal ik geven, het liefst 1 die ik bij BDF of het scheerhuys kan kopen? Iemand een idee?
talibeard Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Wat voor haar en/of prijsklasse had je in gedachten?
Kamp Posted September 27, 2018 Author Posted September 27, 2018 Harrie zal zijn eerste kwast worden dus denk een varken tot 20/25 euro
Marcel Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Dan zit je met een Omega nog steeds goed, wellicht met een wat luxer houten handvat dan van de kwast die Ron voorstelt. Niks mis met de haren echter! Semogue voert BDF ook nog steeds toch? Dat is ook zeker een goede optie voor dat geld 1
talibeard Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Ruim binnen budget, een luxer (maar wel klein) greepje dan normaal is deze mix-Omega en die doet alles met speels gemak. Makkelijker als eerste kwast dan 100% varken (doet het al goed voor het zwijntje is ingebroken) maar helaas niet op voorraad bij BdF. Maar je hebt de tijd nog dus wie weet redt-ie dat wel... Omega 11047
mhharsta Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Volgens mij zit je met een wat luxere varkenskwast absoluut goed. Beter die dan een wat mindere daskwast voor dat geld. Zowel Semogue als Omega maken mooie kwasten. Zelf zou ik dan kiezen voor een Omega kwast omdat mijn ervaring is dat Omega varkenskwasten makkelijker inwerken dan de Semoque varkenskwasten. Daar zullen anderen wellicht een andere ervaring hebben .
Kamp Posted September 29, 2018 Author Posted September 29, 2018 Op aanraden van Harrie @talibeard heb ik even navraag bij Eric gedaan en ze hadden nog 1 Omega 11047 dus deze net met wat zeep BDF Mistero besteld hij en mijn andere zwager en vader krijgen nog een persoonlijke scheerkom van M keramiek voor kerst hoef ik daar de komende weken niet meer over na te denken, voor mijn schoonzus mag mijn vrouw bedenken wat voor cadeau het wordt. 2
talibeard Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 @Kamp Weet je wie je de schuld mag geven als het niks wordt! Maar zonder gekheid dit komt helemaal goed! 1
Kamp Posted September 29, 2018 Author Posted September 29, 2018 Denk het ook wel Harrie. Hij gebruikt op dit moment nog scheerschuim uit een bus, mijn andere zwager heb ik omgeturnd tot het gebruik van een kwast en zeep. Zal bij hem ook wel lukken denk ik .
Recommended Posts