Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo

Een hele tijd geleden heb ik tussen de spullen van mijn grootvader een kitje met een cartridge-scheerapparaatje gevonden. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar mesjes voor dit scheerapparaat, dan kan ik het eens uittesten. Herkent iemand het systeem? 594172ce44df6531ccaa1edc0c48d0ac.jpg19217fae4c5770a7a93eaf17ce0620d9.jpg5012c106e838a29d1baf0a80d6ebfd79.jpgb8478b3167933da0d64fc88e13bc3c58.jpg

Verstuurd vanaf mijn T11 met Tapatalk

• I like it 1
Posted

Zeker een leuke set om te zien maar ook ik moet je het antwoord schuldig blijven, een wilde gok zou zijn Gillette mach 2 mesjes maar dat is slecht geënt op het plastiek scheerhoofd.

Posted

Gillette Mach of Contour zijn het zeker niet, die hebben een ander bevestigingssysteem. Systemen daarvoor heb ik nooit gebruikt en ik heb ook geen idee hoe die er uit zien 

Posted

@mhharsta Je kan de cartridge erop klikken, maar eraf halen lijkt makkelijker door het te schuiven.

Verstuurd vanaf mijn T11 met Tapatalk

Posted
efsk schreef 5 uur geleden:

Wellicht dat @merwtje het weet?

Jawel, GII schuifmesjes. Het eerste cartridge systeem van Gillette. Fijn scheersysteem en ik kan er wel wat mesjes voor leveren. Stuur maar een berichtje.