Jump to content

Recommended Posts

Posted

Om nu niet het meest dure scheer gerei mee te nemen op vakantie maar toch een goede scheerbeurt te maken zijn er ook leuke travel setjes te koop? Het moet mee kunnen in een koffer, of moet ik zelf maar iets samenstellen? Scheerkwast in een papiertje rollen? 

Posted

Scheergerei voor op reis is er volop.

Heb zelf voor onderweg een omega reiskwast. Alhoewel ik diverse reiskrabbers heb, neem ik meestal gewone krabber mee, maar dan met een beschermkapje van Muhle's...

• Thanks! 1
Posted

Er is volop aan etuis en borstelhouders voor onderweg te komen en het voordeel van zelf samenstellen is dat je niet met een soort koppelverkoop zit te kijken waarbij je verplicht bent een onderdeel te kopen wat je solo nooit zou uitkiezen. Zelf gebruik ik altijd een leeg Bartex doosje; groot genoeg voor een krabbertje, kleine borstel en mesjes. Kan ik nog kiezen voor of twee krabbers of twee borstels ook en heb ik meteen een bakje voor mijn scheerwater. Alleen als ik een grote kwast mee wil nemen gebruik ik deze;

http://www.diamondedgeltd.com/large-shaving-brush-travel-tube-c2x20731264

Verleidelijk om te zien zijn z.g. 'military wet packs' maar klein en duur. Je kunt het met alle 'speciale reis'-scheerspullen zo gek maken als je wilt trouwens maar nodig is dat allemaal niet.

• Thanks! 1
Posted

Als ik op vakantie ga, dan heb ik gewoon een simpel kokertje waar een varkens haar kwast ingezeten heeft. Verder gebruik ik gewoon Gillette toilettas.

Keuze in krabber kun jezelf invullen.

Succes ermee. 

• I like it 1