Henk-Jan Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Hallo medescheerders, Ik heb een advies nodig voor een volgende aankoop van scheerzeep/crème. Ik zat eens te kijken op de site van Barbiere di Figaro, en mijn oog viel op de crazy sandalwood van TFS. Is dit een goede vervanger voor de proraso rood? Of kan ik beter een pot van Taylor of old bond street halen? Of die van dr. Harris? Met vriendelijke scheergroet, Henk-Jan
Henk-Jan Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 Dan gaan we die op t verlanglijstje zetten !!!! GroetenHenk-Jan
Harkos Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Dan gaan we die op t verlanglijstje zetten !!!! GroetenHenk-JanCrazy Sandalwood is echt een andere klasse dan Proraso! Zoiets als Hema Tom Poezen en die van de warme bakker (TFS) ! Harrie Kosses https://www.kosses.nl 1 1
Henk-Jan Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 Misschien dat ik er nog een paar andere bij ga halen, de prijs is in ieder geval prima.!!!Nog een mooie geur wat bij de herfst past naast een sandalwood?GroetenHenk-Jan
Harkos Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 TFS Anniversary Italian Fern. Een echte herfst geur. Natte varen, bosgrond en zware hout tonen. 2
talibeard Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Harkos schreef 1 minuut geleden: TFS Anniversary Italian Fern. Een echte herfst geur. Natte varen, bosgrond en zware hout tonen. Laat ik dat nou echt een voorjaarsgeur vinden... Als de zon weer doorkomt na een mals buitje in mei zeg maar. 1
Henk-Jan Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 Een 2in 1 zeg maar ? Multipurpose Nou, staat ook op de verlanglijst
Barbiere di Figaro Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Ah, leuk om even dit draadje te zien al is het wat laat. Vandaag was een herfst met 25 graden, maar er vielen allemaal bladeren van de bomen en het was ook vroeger donker dan 's zomers. En 's zomers is tegenwoordig ook veel warmer dan 25 graden dus dat had ik kunnen weten. Je moet dus eigenlijk een beetje weersonafhankelijke scheerzepen hebben en dan heb je met de TFS Crazy Sandalwood en de Italian Fern misschien best wel een paar fijne te pakken. Of de Freddo van Extro? Maar dat kan in november ook nog wel, als de temperatuur onder de 20 graden zakt.... 1
Henk-Jan Posted October 16, 2018 Author Posted October 16, 2018 Ik zal er eens over nadenken ? Ik zoek ook nog een lekkere aftershave splash die eventueel hier bij past Misschien heeft iemand een suggestie? Vriendelijke groeten, Henk-Jan
Recommended Posts