Jump to content

Misschien een subforum bij de straights? Slijpen stroppen.

meemai

Recommended Posts

Hallo,

Ik zat er aan te denken misschien een sub forumpje waar men kan praten over het slijpen van messen, en ook het stroppen. Natuurlijk kan dit ook in het straight razor forum, maar wellicht dat het nogal chaotisch wordt als het forum wat meer leden krijgt.

Maar goed het is enkel een suggestie!

Hallo,

Ik zat er aan te denken misschien een sub forumpje waar men kan praten over het slijpen van messen, en ook het stroppen. Natuurlijk kan dit ook in het straight razor forum, maar wellicht dat het nogal chaotisch wordt als het forum wat meer leden krijgt.

Maar goed het is enkel een suggestie!

+1

goede sugestie

ik er misschien voor straights ook een stappen plan

ik kreeg vandaag van knives and tools een mooie beschrijving in de bus over koksmessen

dat zou voor straights ook iets moois zijn

ik vind het lastig te bepalen wanneer je naar en andere steen/korrelgroote over moet stappen

Een centraal topic is denk ik een beter idee op het moment. Als dit te chaotisch wordt kan er altijd nog een subforum gemaakt :)

Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag, het is namelijk zo gemaakt. Denk alleen dat er nog te weinig posts zijn voor een compleet subforum.

Een centraal topic is denk ik een beter idee op het moment. Als dit te chaotisch wordt kan er altijd nog een subforum gemaakt :)

Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag, het is namelijk zo gemaakt. Denk alleen dat er nog te weinig posts zijn voor een compleet subforum.

Ik ben het er wel mee eens, wilde het alleen even aansnijden. Ik ga mijn topic dan gewoon netjes in het Straight topic maken. :)