Jump to content

Bluebirds Revenge Post Shave Balm

Tulpenboy

Recommended Posts

Afbeeldingsresultaat voor bluebeards revenge

Oke ik ben niet iemand die tot in detail een product mooi kan omschrijven, of het bevalt me of het bevalt me niet.

De Bluebirds Revenge Post Shave Balm heb ik samen besteld met de Shaving Cream, vondt het er wel uitdagend uitzien zo'n potje met een dooskop er op.

Na een scheerbeurt met krabbertje heb ik eerst aluin gebruikt daarna de PSB. Als je het potje opend lijkt het op natte glibberige gel. Eigenlijk moet je met 2 vingers er iets uithalen om het stabiel te kunnen houden en dan neem je automatisch meer. Op het gezicht prikte het maar voelde in eerste instantie goed maar nat aan. De geur was OK.  Beetje aftershave er op en klaar. Toen ik beneden kwam en mijn vrouw mij aankeek zei ze van wat heb jij nou voor een witte uitslag. In de Spiegel kijkende zag ik indd de plekken waar ik met aluin was geweest, de huid voelde ook strak gespannen aan.

Een paar dagen later opnieuw PSB geprobeerd, geen aluin na de scheerbeurt en geen aftershave. Resultaat hetzelfde een strakke gespannen huid, niet een fijn product na een scheerbeurt. Maar zoals altijd UEKAZ.

Is alles negatief .... nee hoor, de Bleubirds Revenge Shaving Cream is een heerlijk geurende en goed opkloppende scheerzeep, zeker een aanrader  !!

• I like it 1

Ik heb een proefmonster van deze balm gehad en ondervond niet de door jouw beschreven problemen.

Bij je eerste gebruik had ik nog de vraag of je na het opbrengen van het aluin deze wel afgespoeld had voor het opbrengen van de balm.

Echter als zonder aluin en aftershave (waarom dit trouwens na de balm met geur?)ook dit effect optreed  heb je waarschijnlijk dus een allergische reactie en / of je hebt misschien met iets te veel druk op de krabber zetten geschoren.

• I like it 1

Ik probeer hem nog wel eens op een andere manier. Maar voor mijn gevoel bestaat dit product uit " teveel" water en aluin, als ik het zo mag omschrijven. Als het ingetrokken is blijft er een stroeve droge structuur achter. Heb verder totaal geen moeilijke huid oid. ? 

• I like it 1

yep, dit was mijn ervaring ook. Na veel zoeken bleek ik niet goed bestand tegen 1 van de ingrediënten van dit merk. Maar het kan ook zijn dat je er nog steeds teveel product op je gezicht smeert. Probeer het eens te beperken en een heel dun laagje op je bakkes.

• I like it 1
  • Thanks! 1

onno schreef 2 uur geleden:

yep, dit was mijn ervaring ook. Na veel zoeken bleek ik niet goed bestand tegen 1 van de ingrediënten van dit merk. Maar het kan ook zijn dat je er nog steeds teveel product op je gezicht smeert. Probeer het eens te beperken en een heel dun laagje op je bakkes.

Daar heb je een heel juist punt Onno vaak wordt er teveel op het gezicht gesmeerd waardoor niet alle balm kan intrekken en dat kan de stroeve huid verklaren.  Hier gaat op minder is beter en slechts een paar druppels product is voldoende voor de voeding van de huid.

• I like it 2

• 1 month later...
Tulpenboy schreef op 14-9-2018 om 07:27:

Onder het motto minder is beter, de PSB weer geprobeerd, zelfde probleem blijft. Naja het is gewoon niet mijn type Balm.

Ja, ik denk ook dat jouw huid er niet tegen kan. Ik zelf kan bijvoorbeeld niet tegen de AS van Toobs Jermyn str Collection.

Dat is gewoon puur pech hebben.

• I like it 1