Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb de badkamer voor mezelf en heb dus de mogelijkheid om deze naar eigen idee in te richten.

Nu ben ik op zoek naar tips/foto's van hoe een mooie badkamer er uit moet komen zien.

Denk hierbij aan kleur van de muren die geschilderd moet worden. de Tegels blijven zitten deze zijn lichtgrijs tegen wit aan.

Ook moet er een ruimte aan de muur komen waar de scheer gerelateerde artikelen in moet komen te staan en uitgestald moet worden.

Tevens ik zit te denken aan reclame aan de muur om sfeer te creeren. 

Alle tips en foto's van voorbeelden zijn welkom.

Ik hoop dat er veel ideeen voorbij komen.

Posted

vergeten te vermelden. De badkamer is 2,70cm lang bij 1,70cm breed. Hier staat een bad van 70cm dus er blijft 2,00cm over.

Ik heb nog een aparte douchegedeelte. Iets neerzetten is niet veel ruimte voor . Zal dus meer ophangen zijn.

Posted
vergeten te vermelden. De badkamer is 2,70cm lang bij 1,70cm breed. Hier staat een bad van 70cm dus er blijft 2,00cm over.
Ik heb nog een aparte douchegedeelte. Iets neerzetten is niet veel ruimte voor . Zal dus meer ophangen zijn.
Om te beginnen een muur uitbreken en de naast gelegen kamer er bij aantrekken [emoji848]

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

• I like it 1
  • Thanks! 1
  • Haha 1
Posted

dat zou ook betekenen dat er nieuwe tegels in moeten,en dat was niet mijn bedoeling.

Heeft iemand nog tips over waar ik aan oude of remake reclame kan komen?

Posted

Lastig verhaal Bert. Kleuren etc is afhankelijk van jouw smaak, die kunnen we niet kiezen voor je. Planchet of ruimte rond de wastafel zou handig zijn, daar kan je in ieder geval je scheerbeurt kwijt. Eventueel ruimte in een kastje zou ik kiezen.

Belangrijkste: goed licht rond de spiegel.

Posted

Lol Bert dat is een kleine badkamer. Denk dat het 270 op 170cm moet zijn. Maar idd super persoonlijk.

Overal eens binnenlopen & spieken maar.

Veel succes!