Tulpenboy Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Eigelijk best wel een mooie vraag, zijn klassieke scheerders levensgenieters? 1
ChrisVanMeer Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Hangt van jouw definitie van levensgenieter af
talibeard Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Nou, het zijn denk ik in ieder geval mensen die moeite willen doen ook van 'kleine' dingen iets moois maken. Dat lijkt me een eigenschap die erg nuttig is als je van het leven wilt genieten. 3
peto Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de dingen die het leven te bieden heeft, ondanks mijn drukke bestaan. Zeker de kleine dingen en de momenten...daar geniet ik van. Dat heb ik inmiddels wel geleerd. Dus ja...een levensgenieter..!! 2
Harkos Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Eigelijk best wel een mooie vraag, zijn klassieke scheerders levensgenieters? Als je ook van sigaren, whisky, reizen, je vrouw of vrouwen en soms ook mannen, motorfietsen, een goed stuk vlees en dat gezeur hier houdt, ja! ??[emoji106]Harrie Kosses https://www.kosses.nl 3 3
Tulpenboy Posted September 6, 2018 Author Posted September 6, 2018 Ohh ik hou van heel veel dingen en indd van mijn vrouw, kids maar die zijn de deur al uit en natuurlijk vind ik mijn eenvoudige woning leuk. Verder hou ik van, vakanties, whisky, lekker eten, natuur, wandelen, fitness, geocaching, soms een sigaartje enz enz en ik vind mijn werk nog steeds leuk dat na meer dan 30 jaren omb. ? 3
Harkos Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Ohh ik hou van heel veel dingen en indd van mijn vrouw, kids maar die zijn de deur al uit en natuurlijk vind ik mijn eenvoudige woning leuk. Verder hou ik van, vakanties, whisky, lekker eten, natuur, wandelen, fitness, geocaching, soms een sigaartje enz enz en ik vind mijn werk nog steeds leuk dat na meer dan 30 jaren omb. [emoji33]Zie zo simpel is het. Harrie Kosses https://www.kosses.nl
Recommended Posts