Jump to content

Recommended Posts

Posted

Paar dagen gewacht met scheren; ik had via marktplaats een Gilette krabber met gesloten kam gekocht en wilde de eerste beurt daarmee over een wat vollere baard proberen.

Nou, dat werd dus niks: de krabber bleek een of ander blikkerig rommelding te zijn, waarvan de kam aan één kant ook nog gebroken was.

Deze mensen zijn er ook nog steeds: ik noem het oplichters.

Na een eerste mailbericht waarin ik de verkoper informeerde over mijn bevindingen en vertelde dat ik de koop ongedaan wilde maken reageerde mijnheer direct met een bericht vol uitroeptekens: ik had het zelf gebroken doordat ik te hard had aangedraaid enz enz....

Pas op dus: ene Leo uit Nieuwold (Groningen) biedt deze rommel aan. Heeft ook weer gewoon een nieuwe op marktplaats gezet.

Misschien heeft hij er nog veel meer. Zorg dat je er niet in trapt, zoals ik..

Scheren ging weer beter dan de vorige keer:-)

• Thanks! 2
Posted

Nee hoor, dat viel erg mee. Incl transport 12 Euries...

Maar het is idd vooral het gedrag dat ergerlijk is. Meteen ahw met een grote bek en uitroeptekens schreeuwend reageren.

Nouja dan maar werken met 'gelijk oversteken'. Deed ik nooit, want vertrouwen....

Jammer idd.

Posted

Vervelend en gelukkig heb ik nog nooit gedoe op marktplaats gehad maar kopersbescherming heb je niet of nauwelijks. Wat dat betreft liever eBay.

Posted

Is hij hier net te vroeg met de noorderzon vertrokken want een verbeterde Yuma, jawel jullie lezen het goed een verbeterde Yuma, had hem compleet gek gemaakt ....................en waarschijnlijk ons daarna. :lol: :lol:

• Haha 1
Posted

@Keesw  Daar is wel mee te scheren hoor, maar niet echt verfijnd en een tikkie agressief.

Anderzijds, als hetzelfde ding nu voor €220 uit de 3D-printer rolde onder de merknaam 'Crude Oil' of zo dan struikelden ze hier over elkaar heen om de scheereigenschappen te bejubelen.....:P

• I like it 3
  • Haha 2
Posted

Misschien heb je wel gelijk Harrie want we praten hier dus dus wel even over een verbeterde Yuma, dus ik denk dat de merken die hoge prijzen prijzen vragen met deze zware concurentie nu toch stevig in de rats zitten. :lol:

• Haha 1
Posted

@Hanskoning  Vergis je niet; er is geen enkele krabber op de markt die voor dit geld dergelijke kwaliteiten bezit en je kunt er je nog mee scheren ook! Eigenlijk is er helemaal geen concurrentie voor dus waarom er nog een markt voor iets anders is......:D 

• I like it 2
Posted

@talibeard er is geen enkele krabber op de markt die voor dit geld dergelijke kwaliteiten bezit en je kunt er je nog mee scheren ook!

Nu Heb je toch wel zeer benieuwd gemaakt wat je er allemaal nog meer mee kan doen naast scheren Harrie ? xD

Zo had de borstel van Snuffie ook onverwachte mogelijkheden dus.........O.o

• Haha 1
Posted

@Hanskoning  Ik laat dat graag aan de verbeelding van de lezer over Hans. Hoewel, ik zou niemand het pad van Snuff en zijn borstel op willen sturen met de thans verbeterde Yuma, met of zonder mesje, want daar komen maar ongelukken van. 9_9 Weet jij trouwens of hij zijn borstel al weer terug heeft?

Nee, ik dacht veel onschuldiger (geloof het of niet); deze kan een paar keer vallen zonder dat je eindigt met meer onderdelen dan je begon en dat valt met een 'echte' Yuma niet mee. Maar hij glimt ook genoeg om de kerstboom mee op te sieren of een blingbling-stilleven mee te creëren. Maar geloof me, je kunt er je echt mee scheren en de kritieken op deze krabber komen meer van zijn prijspeil dan zijn mogelijkheden, zoals met zo'n beetje alles in het leven. B|

• I like it 1
  • Haha 1