karaqz Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Kwam in een ander topic nogal offtopic voorbij. Hoe muzikaal zijn de scherende heren hier? Ikzelf heb een kersenrode Gibson SG en een simpele versterker voor thuis. Ben er overigens geen superheld mee maar is maar een hobby natuurlijk. Wat spelen jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Een sax met een krul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Ik speel geen instrument (vroeger wel gedaan, gitaar) maar nu vooral bezig met muziek luisteren en zo nu en dan zelf wat mixen. Ik mix voornamelijk techno en aanverwante stijlen op mijn Traktor S2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 De Traktor ken ik van deze geniale video: [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Mooi ding als je ermee om kunt gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Eerst gedrumd, toen bas en uiteindelijk uitgekomen bij gitaar. Fender Telecaster 1962 Custom. In mijn jonge jaren ook in wat bandjes gespeeld, maar nu thuis aan het pingelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Ik maak geen muziek maar ik luister er wel graag naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Ik heb zo'n soort instrument. Maar kan geen noten lezen noch spelen ik wilde hem alleen maar hebben vanwege Zelda. Zo klinkt hij: Of zo klinken sommige, hangt af van het type. [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Ik heb twee gitaren; een akoestische Yamaha apx500 en een Stratocaster van het Fender sub-merk Squier. Eigenlijk alleen om thuis een beetje te pingelen, maar dat is inmiddels ook een jaar of twee geleden voor het laatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Drums hier. Hoofdzakelijk alternatieve rock/punkrock maar ik heb ook een paar jaar in een crossover drum 'n bass/industrial band gespeeld. Veel elektronica uit die tijd (10 jaar geleden) staat nog stof te vergaren op zolder. Daarnaast heb ik een blauwe maandag gitaar gespeeld maar ik kwam na een tijdje niet meer vooruit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Totaal uit de hand gelopen trompet en flugelhorn hobby hier. Ik speel op Van Laar instrumenten: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassochist Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 (edited) al een tijdje niet meer zo muzikaal, maar heb jaren met een eenzelfde set-up als op de foto gedraait. maar aangezien ik wat meerdere dure hobby's had en ik pertinent weiger om met cd-spelers en mp3 spelers te draaien, heeft deze hobby het veld geruimd. Edited October 14, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram0n Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Hier ook gitaar, voornamelijk met een Epiphone SG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsel Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Ik heb in mijn jonge jaren (ahum) in diverse bandjes gespeeld (gitaar en zang) en heb nog steeds mijn Fender strat. Ook heb een elektrisch akoestische Ray Bennett, maar speel alleen af en toe nog thuis een stukje. Oh ja ik zing nog wel wekelijks tijdens het geven van de spinning en body pump lessen in de sportschool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Een sax met een krul! Oh ja, en een sax zonder krul, en een jammerhout M.a.w. fanatiek houtblazer hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ik speel al 35 jaar in diverse bands. Moest noodgedwongen (op de Havo destijds) gaan bassen, omdat iedereen die mee wilde doen in de band al langer gitaar speelde dan ik. Dus, twee snaren van een geleende elektrieke gitaar afgehaald en bassen maar. Nu (al sinds 1979) een Fender Precision uit 1977 (made in USA) en een Ibanez 405SGR voor de extra lage B erbij. Na jaaaaaaren op een Trace Elliot stack (4x10/1x15) te hebben gespeeld, nu al weer 10 jaar blij met mijn Ashdown 210 combo (575W). Boss GT6-B erbij en hup, raggen maar, covers van Audioslave, Foo Fighters, dat spul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Helaas weinig tijd tegenwoordig, maar ik luister naar muziek. Ik gebruik dan een versterker met lampjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkverhaar Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Trompet, bugel, althoorn (2 maal), blokfluiten, tin whistles, wood whistles (eigenbouw)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkverhaar Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ik speel op Van Laar instrumenten: doe maar ruig... Als Hub nou eens wat grotere instrumenten ging maken (een leuke althoorn bijvoorbeeld - als je een topbugel kunt maken (waar volgens mij ook geen grote markt voor is) dan kun je volgens mij ook wel een leuke koffiepot ontwerpen; en persoonlijk vind ik dat alle fanfares weer terug aan de althoorn moeten in plaats van al die (bes)hoorns die net zo min bij een fanfare passen als bij een brass band). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ik bezit onder andere een Fender cp60's stratocaster (pickup's zijn gesigneerd door de legendarische Abigail Ybarra) met een Ceriatone JTM45 buizenbak op een Marshall 1960ahw speakercabinet met Celestion G12H30 greenbacks. Jimi Hendrix all the way.... Jammer dat talent niet te koop is, het ontbreekt me volledig en ik had er een aardig bedrag voor over gehad. Heb ook nog zelf een single ended 15W KT66 buizenbakje in elkaar gesoldeerd waar ook een waanzinnig geluid uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik heb speel Schots/Ierse folkmuziek in een band. http://www.step-we-ceilidh.nl The Step We Ceilidh Band.Daarnaast speel en zing ik bij al mijn proeverijen. Ik speel dan trekharmonika, concertina, autoharp, ukelele en bodhrain. Als ik alleen ben dan speel ik meestal ukelele en trekzak. Als er muzikanten meespelen met de proeverij, dan percussie dmv een bodhrain ( Keltische trommel) en lepels en wasbord. http://www.scotchandfolk.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fraggie Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Ik speel ook gitaar. Western, Spaanse gitaar en een strato squier. Niks serieus, gewoon een beetje pielen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 same, beetje pielen op gitaar, piano / keyboard / drum / blokfluit les gehad, doe af en toe een beetje en producing digitaal. Vooraal Trap / electro maar niets waar ik zeker genoeg van ben online te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Ik heb speel Schots/Ierse folkmuziek in een band. http://www.step-we-ceilidh.nlThe Step We Ceilidh Band.Daarnaast speel en zing ik bij al mijn proeverijen. Ik speel dan trekharmonika, concertina, autoharp, ukelele en bodhrain. Als ik alleen ben dan speel ik meestal ukelele en trekzak. Als er muzikanten meespelen met de proeverij, dan percussie dmv een bodhrain ( Keltische trommel) en lepels en wasbord. http://www.scotchandfolk.nl Awesome 5 jaar in Dublin gewoond en in die tijd letterlijk honderden keren in pubs te vinden geweest met live ierse folk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Ik zing en speel gitaar. Alleen prive. Staat een mooie Takamine western gitaar naast mijn bank, een spaanse naast de schouw en er hangt nog een western aan de muur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brord Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Ik heb vroeger snare drum gespeeld bij de fanfare. Nog een tijdje gitaar zowel akoestisch als elektrisch. Toen alles ingeruild voor een bas gitaar. De bas heb ik met m'n achterlijke kop een keer verkoch en daar heb ik me toch een spijt van. Maar ja, ik zou niet weten wanneer ik er tijd voor zou hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts