ChrisVanMeer Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 Hoi, Stel dat ik Lea wil bestellen, kan ik dan beter gaan voor de zeep of voor de crème? Of zit hier - in tegenstelling tot wat andere merken - geen verschil in kwaliteit / geur in?
Hanskoning Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 Ligt aan je voorkeur Chris maar bij zowel de zeep als de creme krijg je een meer dan fantastisch schuim welke niet voor elkaar onder doet. Wel is de creme iets sterker van geur dan de zeep en daarom heeft de creme de voorkeur bij mij. Iets wat wel opvalt is dat de zeep wat sneller in geur "terugloopt" dan de creme, ik heb zowel de zeep en creme in blik die nu beiden denkelijk een jaar of drie oud zijn waarbij de zeep nu toch wel veel minder geur in zich heeft. Bovenstaande gaat wel op voor de oude formule want recent heeft Lea zijn formule gewijzigd en die heb ik nog niet in het bezit gehad.
Snuff Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 Hier voorkeur voor de crèmes voor de reden die Hans opgaf.
Recommended Posts