bronda Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 (edited) Mijn naam is Bronda en lees al een tijdje mee en heb mij nu aangemeld als Fervent DE gebruiker. Ik vind het leuk om ervaring met jullie te delen en te lezen. Zal regelmatig mij bevindingen hier deponeren. Vr gr Bronda Edited October 11, 2013 by Guest
Snuff Posted October 11, 2013 Posted October 11, 2013 Welkom op het forum, hoop dat je Muhle borstel snel aankomt.
YdieresiS Posted October 11, 2013 Posted October 11, 2013 Welkom op het forum en heel veel plezier hier.
talibeard Posted October 11, 2013 Posted October 11, 2013 Welkom en veel scheerplezier toegewenst! .....als vervend DE gebruiker. Die kwast hè, die is eigenlijk voor iets anders bedoeld.....
bronda Posted October 11, 2013 Author Posted October 11, 2013 Welkom en veel scheerplezier toegewenst! .....als vervend DE gebruiker. Die kwast hè, die is eigenlijk voor iets anders bedoeld..... Ach tuurlijk, in mijn enthousiasme Fervent... oftewel fanatiek..
bronda Posted October 11, 2013 Author Posted October 11, 2013 Welkom hier, veel plezier Bronda! Ah m,n vaste leverancier......thanks!
Recommended Posts