Sixties. Posted August 25, 2018 Posted August 25, 2018 Dag medescheerders , Hopelijk in de goede rubriek geplaatst maar dat hoor/lees ik dan wel. Wie kan me iets verder helpen met informatie over KROPP messen. Op verschillend fora heb ik gevonden dat het kwalitatief aardige messen zijn zowel om mee te scheren als om te slijpen. Ook heb ik begrepen dat ze door Garret&co. geproduceerd werden en er verschillende versies zijn. 1. Made in Sheffield en grounded in Hamburg en 2 . Made in Sheffield en grounded in Sheffield . Zijn er kenners die me iets over het verschil tussen deze twee versies kunnen vertellen ? Misschien zegt het iets over de periode waarin het mes geproduceerd is en misschien zijn er zelfs kenners die iets over de kwaliteit kunnen zeggen. ? Alvast bedankt. Ik hoor het graag. als ik het mes binnen heb en zelf mee geschoren laat ik uiteraard een korte impressie achter. Nog even wachten en kijken of de "post" al binnen is . . ; ) 2
Tony Posted August 25, 2018 Posted August 25, 2018 Ik heb in het verleden verschillende kropp’s in bezit gehad. Er prettige messen inderdaad, ik ben nog op zoek naar een wat breder exemplaar. Ik kan je helaas niet helpen aangaand de verschillen tussen de verschillende uitvoeringen.
efsk Posted August 25, 2018 Posted August 25, 2018 KROPP is gewoon goed. Maakt niet uit welke je hebt, als het ding niet tezeer is afgeragd ga je er geen spijt van krijgen. 1
Recommended Posts