Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag medescheerders ,

Hopelijk in de goede rubriek geplaatst maar dat hoor/lees ik dan wel.   Wie kan me iets verder helpen met informatie over KROPP messen.  Op verschillend fora heb ik gevonden dat het
kwalitatief aardige messen zijn zowel om mee te scheren als om te slijpen.  Ook heb ik begrepen dat ze door Garret&co.  geproduceerd werden  en er verschillende versies zijn.
1. Made in Sheffield  en grounded in Hamburg  en 2 . Made in Sheffield  en grounded in Sheffield .    Zijn er kenners die me iets over het verschil tussen deze twee versies kunnen vertellen ?
Misschien zegt het iets over de periode waarin het mes geproduceerd is  en misschien zijn er zelfs kenners die iets over de kwaliteit kunnen zeggen. ?    Alvast bedankt.
Ik hoor het graag. 

als ik het mes binnen heb en zelf mee geschoren laat ik uiteraard een korte impressie achter.   Nog even wachten  en kijken of de "post"  al binnen is . .  ; )

• I like it 2
Posted

Ik heb in het verleden verschillende kropp’s in bezit gehad. Er prettige messen inderdaad, ik ben nog op zoek naar een wat breder exemplaar. Ik kan je helaas niet helpen aangaand de verschillen tussen de verschillende uitvoeringen.

Posted

KROPP is gewoon goed. Maakt niet uit welke je hebt, als het ding niet tezeer is afgeragd ga je er geen spijt van krijgen.

• I like it 1