Ga naar inhoud
Timbo35

Everything comes crashing down

Aanbevolen reacties

Wat naar om dit allemaal mee te moeten maken. Ik hoop voor je dat je spoedig herstelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tjee... dat is heftig!
Gelukkig lijkt erger te zijn voorkomen.
Heel veel succes met het herstel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel veel sterkte en ook met revalideren. Hopen dat er wat verbetering in de motoriek komt, maar dit is in ieder geval héél veel beter dan een hoge dwarslaesie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bedankt voor jullie steun, mannen. Het is nu afwachten op het revalidatie programma

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik lees het nu pas, maar dat is schrikken zeg!

Hopelijk komt alles weer goed, en het is in ieder geval een oplichting dat een dwarslaesie je bespaard is gebleven.

Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze post schrijf ik met pijn  in me hart en tranen in mijn ogen, van herstel is bijna geen sprake, de spoed operatie was om mijn van een doodskist te redden en de revalidatie is alleen gericht op conditie en niet om herstel van het ruggenmerg, dat is gewoon een kwestie van geluk of pech hebben.

Het scheren gaat slecht en met de twee handen haal ik mijzelf een paar keer openen. vroeger scheerde ik met plezier en nu is mijn hobby een hel geworden.😢

De lust/plezier is het scheren is totaal weg en scheer nog maar max 1x per week, gewoon omdat het anders hard begint te jeuken.

ik weet het niet meer.....😑

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo jammer dat je dit moet doormaken, dan zijn hobby’s opeens totaal onbelangrijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een pech man, sterkte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.