Timbo35 Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Helaas kan ik niet meer scheren, aankleden en volledig douchen vanwege aangetaste zenuw banen. ik kan nog niet de woning verlaten om de post te halen, ivm trappen. ik denk dat ik op zoek moet naar een goed scheerapparaat?
Kazuya17 Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Of een slaaf, of een goede Barbier die aan een Hongaars uurtarief werkt.?
efsk Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 hipster worden en een baard laten staan. maar goed, dat zijn flauwe grappen terwijl je volgens mij wel effe iets knap kloterigs onder de leden hebt gekregen. Sterkte kerel!
Hanskoning Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Sterkte kerel en gelet op de voor mij volledig niet te vertalen aanhef is het ook niet morgen beter.
Snuff Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Sterkte, wat is dat toch met de mensen hun gezondheid op het forum de laatste tijd!
Tulpenboy Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Timbo35 schreef 1 uur terug: Helaas kan ik niet meer scheren, aankleden en volledig douchen vanwege aangetaste zenuw banen. ik kan nog niet de woning verlaten om de post te halen, ivm trappen. ik denk dat ik op zoek moet naar een goed scheerapparaat? Dikke shit dit. Mocht ik je als electrich scheerder een P....S 9000 serie aanraden.
koenfucius Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Sterkte!Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
talibeard Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Knap vervelend dit soort shit. Sterkte kerel!
Timbo35 Posted August 24, 2018 Author Posted August 24, 2018 bedankt mannen, de onderzoeken zijn gepland hopen dat er snel iets uitkomt en dat het te fixen is.
Jerry9630 Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 Sterkte! Hopelijk binnenkort positieve geluiden van beterschap (dat geldt trouwens voor meerdere forumleden)! 1
Timbo35 Posted August 31, 2018 Author Posted August 31, 2018 na een frustrerende week, veel bellen, geen hulp. heb ik dan vandaag thuiszorg weten te regelen, dat begint dan maandag. dat is iig iets. 4
Tjebbe Posted August 31, 2018 Posted August 31, 2018 Gelukkig, dat het maar een eerste stap mag zijn! 2
efsk Posted August 31, 2018 Posted August 31, 2018 Tjebbe schreef 5 minuten geleden: Gelukkig, dat het maar een eerste stap mag zijn! +1! 1
Timbo35 Posted October 11, 2018 Author Posted October 11, 2018 nou, het was een rollercoaster, eerst opgebeld door de neuroloog over de MRI, dat ik diezelfde middag nog bij de neurochirurg moest komen, ik had verschillende hulpafspraken in de agenda staan, dus hoe moest dat nu? 30 min later belt de huisarts: we maken er een spoedopname van, de ambulance is onderweg, begin maar snel met pakken en gaskraantje dicht. na 48 uur opname gingen ze mij dus over 5 dagen opereren. ik heb gevraagd of ik naar huis mocht, want in dat zkh bed sliep ik voor geen meter. Na veel discussie mocht ik naar huis om de operatie af te wachten, ik zou dan weer worden opgehaald door de ambulance. De volgende dag wordt ik gebeld door de afdeling neurologie, dat de operatie van 10.00 naar 7.00 werd verplaatst, maar ook dat er geen ambu vervoer beschikbaar was op dat tijd stip? De afdeling had dus het contactpersoon geregeld om te vervoeren, maar het ging dus om veilig van drie trappen af te dalen onder medische begeleiding. De reden van een spoedoperatie was dat er een nek tussenwervelschijf door mijn ruggenmerg heen groeide vandaar al die klachten. Zij hebben met de operatie dus een dwarslaesie voorkomen vanaf de nek naar de tenen toe. Het scheren gaat erg schokkerig, want de micro aansturing in mijn handen is nog steeds weg.
koenfucius Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 oei, klinkt allemaal niet goed. Hopelijk gaat het nu, na de operatie, alleen maar beter. Alvast beterschap gewenst.
Snuff Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 @Timbo35 : weet uit ervaring dat het een rottijd is maar normaal komt het allemaal weer goed. Ik heb een hele tijd mijn krabbers aan een touwtje vastgemaakt rond mijn pols omdat ik ze vaak liet ontglippen. Moed niet verliezen!
efsk Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Godallemachtig wat een verhaal @Timbo35! Ik hoop ten zeerste voor je dat de operatie je nu wel op de weg van herstel heeft gezet, en dat de klachten nu af gaan nemen. Veel succes met herstel!
Recommended Posts