Tulpenboy Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 Waar bewaren jullie je blokje aluin in? kan me voorstellen als deze een -tig keer uit het kartonnen doosje wordt gehaald dat deze tzt uit elkaar valt.
Snowmiss Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 Ligt op op mijn laatst gebruikte cartridge verpakking. 1
talibeard Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 efsk schreef 1 uur geleden: Mijn kartonnen doosje blijft al twee jaar heel. Precies, als je hem niet te nat of lomp terug doet gaat het lang mee; na ik schat een jaar of 6 is het mooiste wel van mijn doosje af maar is die nog lang niet versleten.
Harkos Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 talibeard schreef 2 minuten geleden: Precies, als je hem niet te nat of lomp terug doet gaat het lang mee; na ik schat een jaar of 6 is het mooiste wel van mijn doosje af maar is die nog lang niet versleten. Volgens mij wordt het doosje geïmpregneerd door het aluin en alleen maar steviger.
Peter_146 Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 Ik droog hem gewoon af en leg hem zonder doosje of bakje weer in de kast.Verstuurd vanaf mijn T11 met Tapatalk
Tinboy Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Blokje van Osma. Komt in een kunstof bakje. Dat was de rede dat ik dat gehaald heb, makkelijke verpakking om het mee te nemen op reis.
Hanskoning Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Kijk eens aan in een mooi plastieken omhulsel zodat hij makkelijk mee te nemen is op reis, inclusief ook al zo'n fantastisch ergonomisch greepje wel tevens als voetje dient en al dit multifunctionele genot voor een paar luttele Eurootjes. Normaal houd ik me verre van deze discussie maar deze ontdekking moest ik met jullie delen. Ó ja het tipgeld voor dit machtige aluin kunststuk mag op de gebruikelijk Pay-Pal rekening gestort worden onder de noemer "vrienden en familie" 4
Snuff Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Nu zal je wel diep in mijn achting Utrechtse vriend, anderen op het verkeerde pad brengen ..... 2
Bert0324 Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Zit zo hier en daar wat te lezen en kwam de post over die Vergulde Hand aluin tegen. Ik verstout mij een andere mening te geven: schoolvoorbeeld van onnodige plastic zooi die eindeloos het milieu gaat vervuilen. VG leverde altijd een simpel blokje, nooit problemen mee gehad. Enige excuus om deze te kopen is "voor mee op reis".
Hanskoning Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Hanskoning schreef op 13-10-2018 om 15:07: Kijk eens aan in een mooi plastieken omhulsel zodat hij makkelijk mee te nemen is op reis, inclusief ook al zo'n fantastisch ergonomisch greepje wel tevens als voetje dient en al dit multifunctionele genot voor een paar luttele Eurootjes. Normaal houd ik me verre van deze discussie maar deze ontdekking moest ik met jullie delen. Ó ja het tipgeld voor dit machtige aluin kunststuk mag op de gebruikelijk Pay-Pal rekening gestort worden onder de noemer "vrienden en familie" Zie de openingszin.? Daarnaast ben ik altijd reizende door zeepland dus een ergonomisch zeer verantwoord plastieken voetje is onontbeerlijk.? 1
Bert0324 Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Ja Hans, die openingszin was me niet ontgaan hoor. Mijn opmerking over het reizen was juist bedoeld om duidelijk te maken dat je een (de enige?) goede reden aangeeft voor deze verpakking. Maar ik ben wel vaker onduidelijk in mijn duidelijkheid[emoji27].Mijn weerstand zit er mede in dat ik bij de lokale drogisten nu de keus niet meer heb; er zit standaard die plastic bak om heen. Voor mij, en ik denk voor vele anderen, onnodig. En dan is in mijn ogen zo'n bedrijf verkeerd bezig, al dan niet nadat een marketeer hen verteld heeft dat ze vernieuwend en onderscheidend moesten zijn. Nu kan ik over het internet wel een blokje bestellen zonder plastic - VH klant kwijt en ik duurder uit. Was vast niet de bedoeling.
efsk Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 de nieuwe dVH schijnt met zonder voetje te zijn. Anders kun je voetloze aluin bekomen als Kruidvat huismerk. Goeie drogisten willen nog wel eens Tunney voeren, dat is ook een mooi voetloos product, en het is nog Nederlandse Waar ook, mocht je daaraan hechten.
Hanskoning Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Bert0324 schreef 35 minuten geleden: Ja Hans, die openingszin was me niet ontgaan hoor. Mijn opmerking over het reizen was juist bedoeld om duidelijk te maken dat je een (de enige?) goede reden aangeeft voor deze verpakking. Maar ik ben wel vaker onduidelijk in mijn duidelijkheid. Mijn weerstand zit er mede in dat ik bij de lokale drogisten nu de keus niet meer heb; er zit standaard die plastic bak om heen. Voor mij, en ik denk voor vele anderen, onnodig. En dan is in mijn ogen zo'n bedrijf verkeerd bezig, al dan niet nadat een marketeer hen verteld heeft dat ze vernieuwend en onderscheidend moesten zijn. Nu kan ik over het internet wel een blokje bestellen zonder plastic - VH klant kwijt en ik duurder uit. Was vast niet de bedoeling. Néé het was schertsend bedoeld omdat er een paar ludieke draadjes hier op het forum zijn die telkens weer hun kop opsteken waaronder deze van aluin en dat is leuk omdat humor in mijn optiek fantastisch samengaat met uitstekende scheerkennis en het forum daarom ook niet te droog maar zeer lezenswaardig blijft. Maar je aversie tegen plastiek is niet langer nodig want recentelijk heeft de Vergulde Hand zijn lijn gewijzigd en éen van de jammerlijke feiten is dat het prachtige ergonomische plastieken voetje en omhulsel zijn verdwenen, ze zijn daar niet wijs maar vooruit.? Trouwens die marketeer van de Vergulde Hand is hier bij velen bekend onder een geheel andere naam die ik uit piëteit met andere wel ordentelijke geslachtsdelen niet zal noemen. ? 1 1
JeroenP Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 efsk schreef op 30-5-2019 om 21:21: de nieuwe dVH schijnt met zonder voetje te zijn. Anders kun je voetloze aluin bekomen als Kruidvat huismerk. Goeie drogisten willen nog wel eens Tunney voeren, dat is ook een mooi voetloos product, en het is nog Nederlandse Waar ook, mocht je daaraan hechten. Dan moet ik maar even inslaan (ik impliceer hier overigens niet mee dat ik mij -nog- meer wil snijden ? ), ik heb namelijk ook de desbetreffende aluin van dVH met voetje, en ik ben er wel fan van. Dank voor de tip m.b.t. Tunney!
Bert0324 Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Ik kocht in inmiddels de nieuwe aluin zonder voetje. De vorm daarvan is hetzelfde als die van de versie met voetje (met afgerond einde). Dus als je een voetenfetish hebt kun je het voetje bewaren en de nieuwe aluin er in zetten, denk ik. Dan is een paar inslaan misschien niet zo gek, want ze gaan in de toekomst vast terug naar reguliere blokjes, en dan is maar de vraag wat de maat wordt.Overigens: Hoe verslijten jullie dat spul? Ik gebruik het als aftershave en moest mijn blokje na jaren en jaren vervangen , maar alleen omdat ik hem op de badkamervloer liet vallen.
Marcel Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Verslijten? Dat ding overleeft mij waarschijnlijk en ik ben pas halverwege mijn eigen levensduur, hoop ik ?. Eerlijk gezegd gebruik ik tegenwoordig nauwelijks nog aluin, vandaar de ruime toekomstverwachting
Robgtt99 Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 Bert0324 schreef 15 uur geleden: Dan is een paar inslaan misschien niet zo gek, want ze gaan in de toekomst vast terug naar reguliere blokjes, en dan is maar de vraag wat de maat wordt Er bestaan speciale Aluinklemmen ?
Bert0324 Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 Moet niet gekker worden [emoji57]Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tony Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 Robgtt99 schreef 4 uur geleden: Er bestaan speciale Aluinklemmen ?
Ko Eversdijk Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 @Marcel Je kunt de aluin ook als deodorant gebruiken werk heel goed vind ik. Maar je gebruikt dan wel wat meer aluin natuurlijk.
JeroenP Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 Tony schreef 1 uur geleden: En daarom zit ik op een (dit) forum, voor dit soort weetjes. ?
Recommended Posts