Henk-Jan Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Hoi allen!!!! Ik ga binnenkort een weekje op vakantie naar Berlijn. Is daar nog iets wat voor ons scheerders een must is? Groeten Henk-Jan
Kogel Posted August 17, 2018 Posted August 17, 2018 Leuke winkel. Ik ben er vorig jaar geweest. Compleet volgepakt met geurtjes en zepen.Sent from my iPhone using Tapatalk 1
Sacre Bleu Posted August 20, 2018 Posted August 20, 2018 Muhle heeft ook een leuke shop in Berlijn. Lijkt me een gevaarlijk leuke winkel. De link kopieren lukt even niet, maar de winkel zit op de Hackesche Höfe. 1
Henk-Jan Posted August 21, 2018 Author Posted August 21, 2018 Die had ik al in gedachten.... Had t al op hun website gezien dat ze in Berlijn een winkel hebben.... Bedankt voor de tip!!!!!!
Sacre Bleu Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 En, had u nog iets aan te geven bij terugkomst? 1
Henk-Jan Posted September 20, 2018 Author Posted September 20, 2018 Helaas geen van beide winkels kunnen bezoeken. We hebben de vakantie halverwege af moeten breken wegens ziek worden van mijn echtgenote....Volgende keer beter GroetenHenk-Jan
Henk-Jan Posted September 21, 2018 Author Posted September 21, 2018 Ja, gelukkig wel. We zijn inmiddels al weer 2 weken aan t werk. 2
Recommended Posts